Gizom81 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Åhh så fantastisk! Lille gutten vår kommer ikke før 12 mars, men i lykkerusen shoppa jeg litt tøy. To søte bodyer, en sparkebokse og en herlig pusete dress! Han blir så fin! Noen som har tenkt på hvor mye vintertøy våre mars barn trenger? Er den ennå kaldt i mars? Trengere vi forede luer, og tykke varmedresser? Gleder meg sånn til å møte gutten vår!
m@rie82 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 heisann!! ja, jeg kunne heller ikke la være å kjøpe noe babytøy denne uka. jeg har termin den 15. mars. venter ei lita jente, og har kjøpt en fin liten ullbody, og en fin sparkebukse. det er kanskje litt kald i mars, selv om våren nærmer seg... jeg vil nok vente å se det an i mars om hvilke klær jeg vil komme til å bruke på henne. lykke til videre i svangerskapet!
Starchild Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Har ikke kjøpt noe enda, men har fått mye baby ting av folk(brukte) Spise stoler, bil sete, vippe stol, klær, babybjørn, leke grinn og sist men ikke minst bryst pumpe..hehe Så har vi litt klær fra jeg var liten som egentlig er utrolig kult og retro:) Men tror det er lurt å vente noen uker med å ta de ferske små lungene ut i det kalde værer for mye... Så jeg venter også litt med de tykkeste klærne til jeg føler det er på tide å gå ut.
m@rie82 Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 hmm... jeg fikk beskjed på barsel, da jeg fikk førstemann, at man kunne ta babyen med ut med en gang. de har bare godt av frisk luft, men hvis det blir for mange minusgrader bør barnet holdes inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå