Gå til innhold

Utedress med flekker som ikke går bort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 2 år var ute å lekte mens pappaen vasket bil i går. Hun klarte å kline seg inntil dekket og fikk masse svarte flekker på armen. Han har på noe som gjør at gummien ser blank ut, han er helt snål når det gjelder å shine bilen altså:-)

Javel, det er jo sånt som skjer så hun fortsatte bare å leke. Da hun kommer inn har hun hele ryggen full av store, svarte flekker som ser ut som olje. Det må da være mulig å passe på litt vel??

Uansett så får vi det ikke bort, har prøvd det meste. Dette er høst og vårdressen til Reima, så den er vel ødelagt snart alikevell av all denne flekkfjerningen tnker jeg.-)

Ingen som har noen knallråd vel? Dette er ikke olje engang, vet jo ikke helt hva det er..noe remedier til bildekk.

Kommer ihvertfall ikke til å bruke dressen hjemme mer, til nød kanskje i barnehagen...må vel kanskje det da, siden dressen funker jo som den skal.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd Vanish? Den er jeg glad i!

Skrevet

Min erfaring er at Zalo tar knekken på mystiske flekker...

Skrevet

spørrs om dette går siden det ikke er helt ferske flekker..Men dattra mi kom inn med maling på den nye buksa si og pappaen smurte masse matolje på,maserte dette godt inn og så brukte vi Zalo etterpå.vasket den så i maskin og buksa er god som ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...