Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg elsker å løpe, så etter 5 uker etterfødselen greide jeg ikke vente lengre, måtte bare prve meg ut på en tur. det gikk kjempe bra, ikke vondt noen plasser og følte at dette gikk bra.fortsatte å løpe å trene styrke. å en dag fikk jeg så vondt i magen, hadde det vert på den andre siden, hadde jeg vært sikker på at det var blindtarmen, så vondt hadde jeg det. var med legen i forge uke. joa jeg hadde senebetennelse i venstre side.dette var prisen for å begynne å trene med noe en skal vente i 3 mnd med. ikke fikk jeg noe tabeletter for dette pga amming. så jeg sitter her og tar det helt med ro. det er et helvete å bevege seg, og om natta får jeg ikke sove fordi det værker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Huff det der hørtes ikke noe godt ut! Skal tenke på dette nå når jeg har såvidt begynt å trene litt, kanskje ta det litt med ro de første ukene og ikke kjøre fult ut! Du får ha god bedring da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kjedelig! Håper formen blir bedre igjen snart! Er heldigvis ikke noe problem for min del, da jeg sjelden gjør noe som i det hele tatt kan forbindes med noe som kan kalles trening! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå