Gå til innhold

blødning etter samleie

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk på do i går etter samleie kom det blod da jeg tørket meg. Dette var blandet med sæden, så det var ikke sånn at det fossblødde, var liksom blandet. Ingen smerter og vet at det ikke skal være fare forbundet med å ha sex, men fikk så ekkel følelse...Er gravid med nr tre...7 uker i morgen. Andre erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6689479-bl%C3%B8dning-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også akkurat det samme i går, bittelitt blod sammen med det andre. Ble litt redd, men har jo lest at det er naturlig pga tynne slimhinner. Men man blir nå litt engstelig likevel. Vi var på UL på onsdag (var da 8+0), og alt så fint ut, hjertet banket, og legen sa at når de hadde sett at alt så så bra ut var det minst 95% sikkert at dette kom til å gå bra. Så da får jeg vel bare tro på henne. Men ble likevel litt engstelig da jeg så litt blod...

Antagelig er det bare et blodkar som har sprukket og forårsaket blødningen, så du kan nok ta det helt med ro så lenge du ikke begynner å blø mye mer. Jeg har slitt med blødninger i alle svangerskapene mine (dette også) tidelig og vet derfor at de generelt anbefaler å ikke ha sex på en uke etter at en blødning er helt stoppet opp og du bør også unngå å bade, tunge løft og ikke trene så mye den uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...