Gå til innhold

Min 4 mnd gutt er syk IGJEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar liten altså. Har hvert forkjøla 1 gang i mnd helt siden han ble født. I natt vardet så ille at han ikke klarte å suge pupp. Helt forferdelig. Så i natt har det gått i nesedråper og nesesuger. Stakkar liten. Andre som har babyer som er mye syke?

Den første gutten min var ikke syk i9 det hele tatt det første året, men det er vel kanskje eldste gutten som tar med seg alle bassillene fra barnehagen?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, her går det 1 forkjølelse i mnd. Han er 5,5 mnd og har vært forkjøla 5 ganger. Begynner å bli temmelig sliten av det. Han er i god allmenntilstand og har ikke feber men han våkner hver natt og er pottetett. Det er en evig kamp om å få i han nesedråper eller suge ut snørra hans for han slår seg helt vrang. Visste ikke at så små babyer kunne være så sterke.

Fikk time til barnelege forrige mnd. for vi har en del astma i familien. Men legen sa det var litt tidlig å sjekke han for astma. Han ble allergitestet men det slo ikke ut på noe, er også litt tidlig å teste han for.

Nå var jeg mye syk når jeg var liten også da. Var jo kronisk syk så mulig han har arvet de babygenene fra meg.

Skrevet

her også har det vært en del sykdom den siste tiden...mey forkjølelse og feber+ luftveisinfeksjon. akkurat blitt frisk, så er det på igjen...nå er det heldigvis 2 uker siden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...