kristin2 Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 ..en tøff smal/tight dongeribukse som er beregnet på gravide? Noen som kan hjelpe meg? Kjøpte meg en tight Acne jeans rett før jeg ble gravid, men den har jeg ikke kunnet bruke på flere uker. Leter også etter en vinterjakke. Ingen av plaggene bør være så veldig dyre da de kun skal brukes en begrenset periode (termin 10 feb). Tar i mot alle gode tips
kristin2 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2006 Er det ingen som vet hvor jeg eventuelt kan finne en vinterjakke? Det begynner å bli kaldt ute og jeg fryser med åpen jakke, er sikkert ikke alene om å jakte på en vinterjakke.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kjøpte en bukse som er smal i bena på www.nanima.no. Det er 2wear sin så du finner den sikkert på deres hjemmeside også. 2 wear har også en svart ytterjakke med avtagbar fleece vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpte min på krappe.no og den bor jeg i nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå