Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Hvorfor kaver datteren min på to og en halv uke så utrolig masse når hun blir lagt ned for å sove? Dette skjer ikke alltid altså, men svært ofte. Hun sparker og kaver med hendene, samt at hun lager masse rare lyder... Hun gråter ikke, så man skulle jo ikke tro hun har vondt. Men jeg blir jo så usikker på om jeg skal ta henne opp, eller om kavingen kun er "lek" for henne eller hva det er... Enyone? Setter stor pris på svar:)
børdi Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 har også en "kaver" han har kavet siden han ble født, og sutrer utrolig mye. er nå 5 mnd og kaver enda. LAr han bare kave jeg da, slitsomt å se på men...
så var vi 4 Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Har du prøvd å tulle henne inn i tepper? kanskje hun har et behov for å føle seg omsluttet av noe og derfor kaver mye. Martin kaver også litt, men det er mest hvis han blir redd hvis vi legger han ned for fort eller uventet.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Kan vel ikke bare være at hun "trener" da? Victoria kan også kave voldsomt med armer og ben, men jeg ser forskjell på om hun koser seg eller det er noe annet... De har jo noen instinkter disse små som utforskes... skal jo lære å bruke disse leddene sine.. Det sies også, har jeg hørt, at hvis de slår ut med begge armene, til hver sin side, så trenger de berøring, da føler de seg uttrygg.. Førstegangs som jeg er begynte jo jeg å lure på om hun ikke sov godt, for hun sover med armene til siden og "i været"..men hun ser jo bare ut som en engel:-) Tror ikke jeg ville tatt henne opp hvis det ser ut som hun har det bra. Det ser du sikkert på ansiktet hennes, virker helt normalt utfra det du sier. De gir jo beskjed hvis noe er galt, gjør de ikke??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Når de er så små er det ofte de roer seg ned med svøping, som foreslått ovenfor. Tull henne litt stramt inn i et teppe så bare hodet er utenfor, bringer tilbake gode minner fra den varme, trange livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå