Gå til innhold

rund mage fra før.

Anbefalte innlegg

Er det flere her som er krafige fra før slik at en ikke kan se at en er gravid enda?

Jeg har en ganske utstående og rund mage fra før og jeg er 15 uker nå. Det er det ingen som kan se.Bare jeg littegrann, men jeg merker det på klærne jeg bruker på jobb. buksa er litt for trang nå. Dette er egentlig en nedtur. For jeg hadde håpet å slanke bort den magen, men det får jeg ikke nå. Er det flere som er sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6688153-rund-mage-fra-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag har det precis så....Vilket gör att man är väldigt avundsjuk på de som har fått en liten fin kule, eftersom det inte märks här förutom på byxorna :-(

Hade tänkt få bort magen efter första svagnerskapet för 14 månader sen men det sket sig. Irriterar mig på detta ibland men måste bara inse att det är som det är! Kan ju inte börja diet nu heller. Har en våldsam aptit och så er det bara just nu. Mår bra i alla fall och det är det viktigaste. Men det blev förra svagnerskapet då jag gick upp 25 kg, så det blir säker så denna gång också.

Räknar med att jag får en kula i uke17 nån gång som sist. Snart är jag där! 13+0 idag!

Annonse

Ja, vær du trygg, magen kommer tilslutt. Jeg har veldig masse mage fra før, og ble ekstremt stor sist gang, og det var ikke noe artig. Hver gang folk kommenterte magen, så var det i setninger som "Oi, nå har du blitt stor", og jeg tok det innpå meg hver gang, selv om jeg egentlig skjønte at de mente magen. Når en er stor fra før, så er det ikke så kjekt. Men fikk iallefall sjelden kommentarer om at jeg var fin, eller hadde fin mage. Kanskje mange egenltig mente jeg hadde både en stor OG fin mage, men hvorfor sier ikke folk det da?! Jeg synes folk kan være ganske tankeløse. Så jeg prøver å skryte av magen til gravide jeg kjenner. :-) Og denne gangen her skal jeg prøve å være litt stolt av min gravide og etterhvert store mage ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...