Gå til innhold

Vondt i brystvorten men ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er gravid, testet positivt 8 oktober. I dagene før IKM var jeg kjempe øm i brystvorta, og det er jeg ennå og nå er jeg 6 uker på vei.

Har ikke vondt i puppen, men bare i brystvorta, orker nesten ikke ta på den ;)

klem

Det er helt forferdelig, den er "stiv" og øm hele tiden. Kommer jeg borti den når jeg står opp er det ekkelt, å prikkene rundt vorta(om noen skjønner hva jeg mener) blir større og større.

Men den er ikke særlig mørk rundt ennå da.....

Annonse

jeg har akkurat sånne ømme brystvorter jeg og. det er direkte slitsomt, akkurat som om bh-en står ut, så ømme og såre er de. og som du sier, vondt å dusje!!

Men jeg testet negativt torsdag og mandag, så jeg skjønner jammen ikke hva det er!

IKM lørdag for en uke siden, enda ikke noe tr på besøk her..

så jeg venter og ser hva som skjer ute denne uka jeg og så tester jeg om ikke tanta har dukket opp onsdag/torsdag.. og tester jeg neg igjen går jeg til legen! :)

hihi

får håpe du er gravid da, wiccababe!

lykke til!"

Herrgud, du må teste deg jente!! Kanskje ikke så lett siden det er søndag... Men jeg kan fortelle deg at da jeg var gravid så hadde jeg akkyrat det symptomet der rundt 5 uken.. brystvortene mine var så ømme at jeg skrek bare dusj strålen kom borti meg.. kvalemn begynte ikke før rundt uke 7...

Lykke til :-) og gi en lyd når du har testet

Annonse

He he, testet meg tre dager FØR IKM og fikk svak positiv, fikk klar positiv den dagen jeg skulle hatt mensen. Hvordan klarer du å la vær å teste, blir altfor nyskjerrig jeg...

Siden du er en uke etter IKM ville jeg testet var jeg deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...