Gå til innhold

Trenger synspunkter utenfra!


Julie79

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Cornelius? Høres det bare dumt ut? Første gang jeg sa det høyt syntes jeg det var kjempefint....men nå er jeg usikker...synes kansje det bare er rart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Cornelius blir litt langt og tungt på en måte, men jeg synes det gjør seg fint som andrenavn! Eller at du evt har et kjælenavn som brukes til daglig. Men dersom jeg skulle brukt det, ville jeg nok ha brukt det som andrenavn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....er kansje enig der...det er jo en god løsning, for jeg liker jo navnet! Men det var det evinnelige fornavnet igjenn da..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornavnet bør vel være litt kort og enkelt da...Men hva slags navn liker du? Skal det være vanlig? Eller vil du helst ha et litt spesielt og unikt fornavn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så nøye for meg om navnet er kjempespesielt eller innenfor en bestemt "kategori"....bare vi synes det er fint og at vi liker det med en gang! :-) Kan godt være et kort navn....Noah f.eks, det syns jeg er passe når man velger et litt tungt mellomnavn! Vi får se....dukker vell opp noe fint snart.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er et kjempefint navn! (som absolutt passer best alene...)

 

Jeg har jobbet i barnehage der vi hadde en liten Kornelius, og det var ikke noe problemer med at navnet ble for langt osv. (det er jo ikke bedre med Alexander Nicolai, Emma Victoria osv, der foreldre insisterer på at begge navn skal brukes..;-)

 

Synes kanskje det er finest med K, kanskje fordi jeg er vant til det, men også fordi det blir mer mandig, synes jeg da.

 

Gratulerer med bra valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...