Gå til innhold

hvordan er det brystøkning jenter????????????????

deniz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har heldigvis ikke hatt noe brystøkning enda! Bruker vanligvis 70F og heldigvis har jeg ikke måttet gå opp noe størelser i svangerskapet! Er nå i uke 38. Har kjøpt meg en ammebehå i størelse 75G og håper det holder, men tørr ikke kjøpe flere før en uke eller to etter fødselen siden man ikke helt hvet hvordan det blir. Må kjøpe bh på Netty (undertøysbutikk i bergen) og der koster det ca 500 kr for en bh... dyrt! Men det er gode bher vertfall...

Jeg bruker 75B til vanlig, men nå kjøpte jeg meg C. Til min fortvilelse oppdaget jeg at C oxo er for smått nå, da jeg kom hjem :o( så har ikke h&m D, og det er bare det undertøyet jeg liker!! Noen tips om bra undertøysbutikker? De MÅ ha fine stringer oxo, for kan ikke gå uten sett... det må høre sammen.

Annonse

Annonse

Nope.. Var 60 kilo før jeg ble gravid. Ikke syltynn, men ganske så normal.

Men det er ikke noe greit og ha så store pupper! Man får vondt i ryggen og det er umulig og finne bh i rett størrelse som ikke koster 500kr og ser ut som en gammel kjærring bh!

Dersom du ser på størrelsene er tallet i størrelsen cn rundt ryggen og dermed kan du se om det er snakk om overvekt eller ikke. feks er kanskje noen som bruker 90B overvektig...

Men betyr det eg entlig noe da? Om man er overvektig eller ikke? Det var vel ikke det HI ville vite noe om?

Det går tilbake igjen jenter :) ikke bekymre dere :) Er ei lita snuppe på 160 og 53 kg selv,, hadde str 75 c før graviditet, gikk opp til 75 e når jeg ammet, men nå bruker jeg 70 dd å er ganske fornøyd (selvom jeg skulle ønske de kunen være en c sånn som før) undertøy kjøper man på undertøysbutikker, la senza har kjempe msse fint hvis man bor i en av de store byene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...