TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Var bare så morsomt da jeg skulle gi Victoria tran i dag. Vi har vært bortreist, og derfor har hun ikke fått tran på en liten uke. Da jeg tok smikken på henne idag, så hun mistenksomt på meg, og holdt munnen godt lukket. HUn bare satt og så på meg.. Ikke snakk om å komme til med noe i munnen! Fikk henne ikke til å reagere på noe annet jeg gjorde, hun bare stirret på meg - og knep munnen igjen,.. hehe.. Klarte å lure i henne litt til slutt, men kanskje en idè å bruke smikken til andre ting også - fullammer og ikke slever hun helle, så er ikke behov ellers... Skjønner henne godt, jeg klarer ikke drikke tran... Stakkars jente.. hehe.. Samtidig må jeg jo si hun smiler rett etter hun har fått tran og den første lille grimasen er over, så håper det holder seg slik:-) Spent på hvordan hun kommer til å bli/se ut/ oppføre seg når hun blir større...
Hoppetussa Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jenta mi trodde hun skulle få mat hun, da jeg la kluten rundt halsen hennes, for det er hun vant til. Fikk veldig dårlig samvittighet da jeg heller helte i henne tran... :-( Nå har vi gått over til d-vitamindråper - og nå gaper hun faktisk frivillig opp allerede!
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hehe... Sånn er det med lille tulla her og! Lager grimaser og kniper igjen munnen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå