Gå til innhold

Da klaffa det jaggu for oss også!!!!! :D

Anbefalte innlegg

Det var merkelig i formidag, etter at jeg hadde sovet leeenge,for en gangs skyld, at jeg fant ut at jeg skulle teste... Bare et innfall, egentlig... Jeg skulle mest bare sjekke, siden det er mye som hender her for tia.... Og det ble jaggu et + på testen...!!!!!!! Jeg ble så paff at jeg nærmest dumpa ned på doet.... Jeg vet ikke helt hva som foregikk inni hodet mitt der og da...

Merkelig å fortelle gubben at vi skal ha barn igjen etter 10 år!!! Men helt herlig!!! :D Tror ikke det helt har gått opp for meg enda... Selv om jeg har hatt diverse plager, som jeg nå ser antakelig har vært syptomer... Forrige gang jeg hadde mensen, varte den kun i tre dager, og den varer vanligvis ei uke... Så har jeg lenge vært småkvalm, men trodd det bare var lett "magefar", jeg har vært fryktelig trøtt, og vært full av luft,Og til tider vært veldig plaget med at fordøyelsen har løpt helt løpsk med meg, og har vært på do flere ganger om dagen!!!

Tanken på å skulle bli mamma for tredje gang, er bare helt fantastisk!!! Jeg hadde nesten trodd at vi "ikke hadde teket" lenger.... *kniiis*

Sender ut masse beibi-støv til dere som ønsker det!! ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tenk at det faktisk er JEG som kan gjøre det!!! HURRAAAAAAA!!!!!!!!!

Ha en fortsatt fin kveld, alle sammen!!

Fortsetter under...

Annonse

Såå koselig! :-)

Gratulere så masse! :-)

Suger til meg masse babystøv! :-)

Når hadde du ikm?

Har ikm neste fredag, og vet det er for tidlig å ha noen symtomer, men jeg er både småkvalm, mye luftsmerter og mensmurringer!

Mensmurringer pleier jeg aldri å ha før mensen dukker opp, men har hatt det siden EL!

Var akkurat likens før jeg skulle ha jenta mi for 11 år siden!

Men med guttene hadde jeg ikke sånne symtomer før etter ikm!

Øhmm.... Jeg har vel ikke egentlig ikm før til uka en gang... Har de siste mnd hatt en noe merkelig syklus, av en eller annen grunn... Jeg har et håp om at jeg faktisk er mer enn 4 uker på vei... :) Sist jeg hadde mens, varte den som sagt kun i tre dager, og det er halvparten så lenge som den vanligvis varer..! Og hadde jeg blitt gravid rundt eggløsning denne gangen, skulle jeg vel streng tatt ikke ha utslag på g-test ennå.. Eller?

Jeg har lenge hatt sympt. som kvalme, løs mage og tretthet fx...

Enn du?

Takk,takk. Er godt at noen vil høre på meg,siden jeg ikke kan gå ut med den store nyheten ennå....! :D

Men nå er det leggetid for meg. Hvis jeg ikke hadde vært så oppglødd over dagens nyhet, hadde jeg no slokna for flere timer siden....! ;)

Natta jenter, snakkes kanskje i morra..?

Annonse

Da er du kanskje lenger på vei enn 4 uker ja :o) Noen får jo en form for mens når de er gravid, akkurat som du beskriver!

Hva er "oppskriften" på spirelagingen? ;o)

Gratulerer med spiren! Lykke til videre inn i 1.trimester!

Oppskrift og oppskrift... Vi hadde egentlig tatt det veldig med ro iht prøvinga. Vi fikk begge prestasjonsangst av å skulle prestere annenhver dag i dagene rundt EL.... Vi hadde snakka om at vi ikke hadde gitt opp, og jeg la meg ned hver gang etter sex, men ellers har vi hatt et veldig avslappet forhold til det, selv om vi har hatt VELDIG lyst på ny beibi!! Har et vennepar som prøvde veldig lenge, og med en gang de ga opp, og trodde de ikke kunne få barn, ble hun gravid..! Så psyken vår spiller en viktig rolle iht å bli gravid, tror jeg...

Vi ble VELDIG paff da jeg fikk et + på testen, det var faktisk ikke forventa i det hele tatt... :) Men jeg er lykkelig med resultatet, så håper vi alt går som vi håper! :)

Lykke til til deg, emblamamma!! Sender deg (og de andre) litt beibistøv! ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Gratulerer masse med spiren din!!!!!

Har ikke noe med psyken å gjøre, men folk blir heldigvis gravide når de har prøvd lenge også :-) Har ikke gitt opp håpet selv om jeg har ptøvd en stund. Vi er også veldig avslappa i forhold til dette, tror det er fordi vi er så positive mennesker at vi ikke opplever dette så tungt som vi kunne ha gjort det :-)

Masse lykke til i svangerskapet da! Kos deg masse med spiren din! Jeg kommer etter om 3 uker så da sees vi på 1trim!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...