Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dette er så spennende:= Vær så snill å spå meg.. Er født 13.02.82. Han er føst 30.09.75.

Ønsker deg god helg og lykke til med alt;)

Vet at jeg må ta dette med en klype salt, men er så nysgjerrig likevel! hihi.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første jeg får inn her er innpulsiv og og sprudlende,,,er noen av dere det?

kan jeg får noen konkrete spørsmål om hva du vil at jeg skal prøve å få frem?

klem

Skrevet

Hei igjen! tusen takk for at du svarte meg;)

Jeg har alltid vært veeeeldig inpulsiv og sprudlende. Det er faktisk de ordene mine nærmeste beskriver meg som. Han er også sprudlende, men ikke så inpulsiv.

Vi prøver å få barn.. Så mitt spm er om du kan se når det skjer? Og hvilket kjønn?

Vært på kino, derfor det sene svaret, men håper vi tar opp tråden igjen i mårra;)

Klem

Skrevet

hei og hopp:)

ja det var det første jeg fikk inn,,en sprudlende og blid person med mange ideer og tanker:)

det første som dukker opp hos meg er fargen rosa,,og da ser jeg også ei jente..jeg føler at du enten er gravid,,eller at det skjer snart..så da er det bare å håpe at jeg har rett..hvis du ikke er det nå,,så blir du det veldig fort:)

får opp 3 barn på dere jeg:)

lykke til da:)

hvis noe av det jeg har sakt stemmer,,kan du jo si i fra til meg:)

klem

Skrevet

Hei Baas!!

Tusen, tusen takk for svaret! Nå skal jeg prøve å ikke ta helt av her.hihi:) Det høres jo nesten for godt ut til å være sant;)

Skal selvfølgelig si ifra til deg om noe skjer!! Har IKM til torsdag/fredag. Dette blir spennende.

Håper det treffer for oss begge!! ;)

Og igjen tusen takk Baas! Du er snill som orker å svare på så mye her inne. Husk å ta deg tid til deg selv, så du ikke sliter deg ut!!

Klem

Skrevet

Glemte å kommentere det med mange ideer og tanker... Det stemmer 100%. Er så inpulsiv at ideene kommer fort og overilt mange ganger. Har alltid hatt mange tanker i hodet. Tenker veldig mye.. for mye sier mine nærmeste. Så du er god til å se meg;)

Skrevet

Hei Maria:)

god kveld:)

så morsomt at det stemmer da..det er så mye lettere om man gir tilbake melding om ting stemmer eller om det ikke stemmer.

det kan være litt vannskelig å spå/føle,,for når man spår så mange er det så mye å tenke på..

og det er ikke alltid like lett å skjønne det jeg får opp,,for jeg ser for meg bilder,får inn stikkord og da må jeg prøve å skjønne hva det bestyr og sette det sammen som et puslespill,,det må jeg gjøre hver gang jeg spår/ser noen.

jeg får også opp at du snakkes litt for fort,,at ordene stokker seg i munnen din noen ganger? får opp at du er sosial og at du tørr å si i fra om ting og tang..kan det stemme?

stooor klem..

blir foresten så glad /letta når jeg spår deg,,føler at du er i samme rommet som meg..ikke mange jeg føler det med,,så det er nok derfor det er så lett å spå deg..men jeg kan også ta feil da..må bare minne folk på det..he..he

klem

Skrevet

Så mosomt å lese det du skriver;)

Jeg snakker mye og det går unna noen ganger ja..hihi!! Mannen min holdt på å le seg ihjel da jeg sa til han at du følte det på meg!! både han, søstra mi og mamma har ofte sagt: herregud som du snakker! Eller: endelig ble det stilt! Og da ler vi alle sammen;)

Jeg har alltid vært sosial og veldig glad i mennesker. Da jeg var yngre sa jeg aldri ifra om noe plaget meg, men er blitt mye bedre på det det siste året og det er noe jeg har jobbet med masse i denne tiden, så rart du skulle nevne det!!! Blir helt sjokkert over hvor mye du føler på meg. Syns du er kjempeflink og veldig snill som tar deg tid. Har alltid vært svært opptatt av slike ting og ser på alle program hvor mennesker er synske/ser. F.eks: fornemmelse for mord ol.

Hvor mange pp er du i nå forresten??

Ha en kjempefin kveld:)

Stor kos til deg!!

Skrevet

hei:)

det er like morsomt for meg når det faktisk stemmer med det jeg får opp,,da skjønner jeg de bitene jeg ser og vet at jeg kan bruke dem osv..

2 ganger i kveld har jeg fått opp noe med oppussing eller malin av rom,,får også opp fargen lys,,vet ikke om det er hos dere eller andre i fam,,men jeg får opp en slags malingslukt...hmmm,

klem

Skrevet

Nå fikk jeg frysninger.. har malt i dag! Malte lister i hvitt. Og malte et rom for to dager siden i lysegrått!! Pusser opp i annenetasje for tiden. Ble helt satt ut jeg nå. Det er jo helt utrolig at du ser det.

Hvorfor tror du at du ser meg så godt? Vanskelig å svare på kanskje. Oi.. ble helt tom for ord. Dette er så spennende;) Har du alltid hatt disse evnene?? Må jo være kjempemorsomt for deg at du har så mye rett;)

Kan tenke meg det er spennende for deg å få tilbakemeldinger.. da får du jo muligheten til å utvikle deg og få selvtillit på området!!

Stoor kos fra meg;)

Skrevet

haaa..haaa det er sååå gøy når ting stemmer,,,jeg blir like glad vær gang,,,ja det er ganske rart å tenke på at jeg kan få inn alt dette,,nesten så jeg ikke tror på det selv..jeg må alltid stole på det første som faller inn,,hvis jeg begynner å tenke mere på det,,skjønner jeg ingen ting av det..så derfor må jeg bare stille spørsmål noen ganger med de får stikkordene jeg får opp..

jeg vet ikke hvorfor jeg får sååå mye rett på deg,,men det kan være det at du er så åpen for disse tingene og synes det er spennedne,,og da får jeg deg inn sterkere om jeg kan si det sånn:)

jeg har i flere år trodd at jeg har noen evner,,,for det har vært sååå mye som har stemt rundt meg,,så derfor begynte jeg å tenke igjennom det som hadde skjedd,,og prøvde å stole mere på det jeg fikk opp..

det er først i sommer jeg virkelig har spådd mange,,begynte med søstra mi og kunne forklare alt om fam til samboeren hennen som jeg ikke kjenner eller har møtt,,nesten alt stemte,,og søstra mi var helt i sjokk.

jeg ser ikke på meg selv som "spådame"..jeg er jo bare meg;)

men det er sååå morsomt når jeg skjønner hva ting er og at det stemmer,,sånn som med deg..da er det knall morsomt:)

fikk pluttselig inn en fest dere skal på snart,,,en ganske stor en..så om du ikke vet det enda,,blir det nok ikke lenge til:)

ha en fin kveld videre:)

stoooooooooooor klem

Skrevet

Hei snuppa!!

Leste svaret ditt igår, men rakk ikke å svare!!

Er så glad for at du får noe ut av dette du også! har vært redd for at du føler at alle her inne bare vil skrive med deg for å bli spådd... Jeg tror det blir helt naturlig at du får så mange henvendelser siden såååå mange syns dette er både spennende og interessant. Tenk at så mange har lyst til å høre hva du har å si;) Men det er sikkert slitsomt også!!

kan tenke meg at søstra di fikk sjokk da du spådde henne. haha!!;) Og at du hadde så mye rett. Må ha vært morsomt.

Jeg tror også at du føler meg så godt fordi jeg er veldig åpen om slikt. Jeg føler meg åpen for deg på en måte... hvis du forstår?

I dag har jeg fått mensenmurringer, men ingen mensen i sikte ennå og slik pleier det ikke å være. Pleier ikke får murringer før ett min før mensen kommer. Har vært trøtt de siste dagene og masse luft i magen+utbrudd i panna!. Så kanskje det er noe der nede? Må bare vente å se. Har ikke IKM før til torsdag.Og hvis det ikke treffer denne gangen, så har vi en ny sjanse om ikke altfor lenge!! Skal male litt i dag og.. da går tiden fortere;)

Du har helt rett ang fest;) ;) ;) Skal i bursdag til lørdag!! Og det kommer endel folk!!! Fikk innbydelse i går!! Så morro at du hadde rett igjen!!!

Blir så glad på dine vegne også. ;)

Bare å spørre om alt det du vil, så skal jeg svare deg!! Ikke vær reddd for å spørre altså, om du tar feil, så lærer du jo av det også! Kanskje du bare må lese bildene/stikkordene på en annen måte og får det rett neste gang!!;)

Må gå å male litt jeg nå! Er kjempekoselig å ha kontakt med deg baas! Syns du er en kjempejente!!!;) Hvor i Norge er du fra forresten? Jeg er fra Fredrikstad;)

Stor klem

Skrevet

ja fikk en følese på party,,,men jeg føler at du ikke orker å holde på til morgen timene, ,,føler at du kommer til å bli litt fortere sliten og kommer til å dra før de andre,,,hvis du får denne følesen,,,synes jeg at du skal lytte til kroppen og dra hjem å legge deg.får også opp at det kommer til å bli noe krangling på denne festen,,ser at det er mellom noen av de andre gjestene..så hold dere unna det:)

ååå ja det er sååå gøy assa,,,har jo hatt rett på omtrent alt med deg:)

jeg bor ikke så langt fra jessheim, så det er et stykke unna oss:(

får en liten følese påat du er gravid jeg,,men jeg tørr ikke å si det for sikkert:)

klem

Skrevet

får opp at hvis ikke mensen dukker opp,,,blir det en posetiv test på lørdag:)

håper jeg har rett nå assa,,men ta det med en klype salt,,så jeg ikke mister all tilitt hos deg..klem

Skrevet

Kommer ikke til å miste tillit til deg uansett;) Du har sagt ifra at jeg må ta det med en klype salt, og det skal jeg gjøre... Bortsett fra de tingene du har rett på da;) Det er jo helt utrolig!!

Har vært mye sliten i det siste, så det skal ikke forundre meg at jeg drar tidligere hjem til lørdag..Skal absolutt høre på rådet ditt om å høre på kroppen min!!

Litt utenfor Jessheim ja... da er det et stykke unna, men så glad for å ha kontakt;) Er godt å skravle med folk.. selvom man ikke ser dem!!

Skal bli spennende å se om det blir noe krangling til lørdag!hehe! Skal følge godt med!

Du får ha en kjempefin kveld og bare skriv igjen om noe dukker opp!!;)

Kos og klem

Skrevet

Hei!!

Åssen går det med deg??

Hvor i måneden er du nå?

Jeg fikk den dumme mensen i dag, men gir absolutt ikke opp håpet;) ser nesten frem imot en ny prøvemnd nå som de verste mensensmertene har gitt seg!! Så nå håper jeg på neste mnd i stedet;) Hva tror du? Føler du noe på meg i forhold til neste mnd?? Håper det klaffer for oss begge;)

Klemmer

Skrevet

Hei Baas!

Vill bare gi deg en oppdatering. Har ikke sett deg her på en stund nå...er alt bra med deg??

Var på fest i helga og det ble faktisk krangel!! Så du hadde helt rett igjen du;) Så morro.hihi!!

Håper du får en god dag og at jeg ser deg her igjen snart!

Klemmer;)

Skrevet

hei du:)

ja jeg er her av og til:)

så det ble bråk ja? hav gikk det ut på da? noe dame styr og noe med gutter?

Skrevet

Hehe!!

Ja, var en jente og en gutt som krangla. Dem er sammen. Ho har blitt gravid utenfor livmora etter tre år som prøver og må nå fjerne fosteret... Han dro på guttetur ett par dager etter at de fikk greie på dette, men lot ikke høre fra seg hele dagen og ho ble lei seg. Så dem krangla om det...

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

hei:)

alt bra med deg om dagen?

får opp at du er sliten eller lei?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...