Gå til innhold

Desember: Plutselig tilbake !

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Har vært borte på høstferie nå en uke så derfor har det vært helt stille fra denne fronten. Ikke noe tilgang på internett der vi var så har hatt litt abstinenser, men overlevde. Uansett herlig å være her igjen!

Har vært en tur i Byske i Sverige. Søsteren min har kjøpt feriehus der, og så inviterte de oss til å dra ned i lag med dem i høstferien. Hadde det koselig der. Slappet av og shoppet litt. Trygve syns det var skikkelig stas å få leke i lag med søskenbarna sine på 2 og 6 år.

Vi var veldig usikker på hvordan kjøreturen ville bli så når vi dro ned tok vi en overnatting. Kjørte på ettermiddagen og videre neste formiddag. Gikk kjempebra så tilbakeveien tok vi på en dag.

Kjørte 10.30 når lillegutt bruker å ha formiddagsluren sin. Han sov da faktisk hele 3 timer.

Var våken mens vi kjørte ca 2 timer (med noe stopp). Gikk ganske greit, noe skriking, men han var ikke helt hysterisk. Jeg satt bak i lag med han når han var våken. Etterhvert som lekene ble kjedelig måtte mor bryne hodet sitt for å finne interesante ting Trygve kunne studere - tilslutt måtte mobilen frem. Den er jo så spennende.

Etter middagspause og stopp kjørte vi videre i 17 tiden. Etter et kvarters skriking sovnet Trygve av og sov helt til vi var hjemme - 2 1/2 time. Måtte faktisk vekke han for å ta han inn.

Nei, dette ble plutselig veldig langt. Får vel stoppe.

Må lese meg ferdig med alle innleggene som er kommet mens jeg var borte.

Ønsker dere alle en god lørdagskveld !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6687131-desember-plutselig-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake! Godt å se deg igjen.

Høres ut som en vellykket høstferie for alle man.

Så gøy for Trygve å få leke med søskenbarn, altid stas med andre barn. Og så heldige med bilturen tilbake da. Hadde bare alle turer vært slik.

Og du, bare koselige med lange innlegg for da har jeg mer å lese på :o)

Og så har du (og alle andre des mammaer) jo meldeplikt til oss her inne. Må jo vite hva du flyr rundt å bedriver tiden med hihi

Stoooor klem i høst mørket til deg og dine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...