Gå til innhold

så stille det er her inne for tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått dere et liv?

det er så stille her inne.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?? Liv?

Vi bygger hus og flytter om 1 uke. Mye å gjøre med det. Men er da innom her hver dag! :-)

Gleder meg til å fikse barnerom!!! :-)

Skrevet

Har holdt på å fikse barnerom, men e færdi nu, så da blir d vell mer data igjæn ;)

Skrevet

Jeg er her innimellom, men ikke like lenge hver gang som før...:)

Skrevet

jeg er nok innom et par ganger i løpet av dagen :))

Men sitter ikke så lenge om gangen... Jeg angrer som en hund på at jeg kjøpte stasjonær og ikke bærbar... Hverken bekken eller ryggen tåler å sitte for lenge i kontorstol :))

Tenk om jeg kunne hatt den med bort til sofaen... *drømme*

Skrevet

Synes også det er stille her :(

Er det rart jeg er så skravlesjuk for tiden?

Her får jeg jo ikke utløp for mine pratebehov... hehe

Skrevet

Jeg jobber pluss at det nærmer seg deloppgaveinnlevering på masteren min pluss at det er travelt politisk for tiden, så jeg er her litt mindre enn før.. Men er innom daglig da! :-))

Skrevet

drev med å rive ned den gamle tapeten i barnerommet i går jeg :P gjett om mannen min ble forbanna, han var ikke sikkert om han ville beholde den eller ikke... men jeg gadd ikke vente lenger :o

har forresten også bærbar. måtte kvitte meg med begge mine stasjonære maskinene, siden det stod i rommet som skal bli barnerom, angra ikke ett sekund :>

Skrevet

Jeg har hatt en veldig (relativt - skal jo ikke my etil før det føles busy om dagen) busy uke i tillegg til at vi har hatt besøk av svigers siden onsdag..de dro i dag.. koselig med besøk og oppussingshjelp, men blir jo også litt sliten..så nå er jeg slappfisk! men hjelllp!!! - leiligheten må være ferdig om 5uker!!! stress..

Skrevet

Ikke noe liv på meg!;) men internett slutta plutselig å funke! i over ett døgn! så var litt krise her..viste seg at det var en boks som ikke var på bare.. *flau*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...