**synne** Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Har en sånn merkelig vondt i magen, over livmoren, altså over navlen og ca der jeg innbiller meg magesekken er... Kjennes ut som gangsperr... Eller det er så vanskelig å forklare.. Det er ikke sånn at jeg må legge meg ned eller må si au, hvis dere skjønner... Men veldig ubehagelig.. Hadde ikke noe lignende i forrige svangerskap.. Det begynte i går kveld.. Ville dere ha kontaktet lege eller jordmor? Er så usikker..men har egentlig lyst å få sjekket det..iallefall hvis det er der i morgen og...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 best å høre med legen hvis det ikke går over vel. ellers kan det jo bare være luft? jeg har veldig vodt til tider, men regner med det meste er luftplager..
**synne** Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 gjorde store foretninger (kremt) tre ganger både lørdag og søndag, så regner med det var det... Ikke så ille i dag, heldigvis... Er veldig plaget med luft til vanlig, så vet at det ikke er det.. Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå