Slettes Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Helt texas i magen her i kveld, utrolig deilig følelse.. Kjipt at sambo ikke kjenner det ennå, men du og du så godt..
ett til! Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 i uke 13 og kjenner det allerede?da er du bra heldig! jeg er nå i uke 24+ og har det også helt texas,utrolig godt å kjenne liv hele tiden,selv om han sparker så magen buler i alle retninger!mannen min kjenner det veldig godt,men han synes det er litt creepy,som om det er et lite grønt monster der inne som vokser og bare venter på å sprenge seg ut..! lykke til videre i svangerskapet!
Slettes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2006 Hihi, det tror jeg på.. Kan pressisere at dette er 3. så det er vel derfor jeg er tidlig ute.. Lykke til med dere også..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Er 12+5 og har begynt å kjenne liv. Enkelte dager denne uka har det vært full action her inne!! Det er nr to da, så jeg vet hva jeg skal kjenne etter Men morro å være så tidlig ute
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Oi oi... Trillinger assa?
Slettes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2006 he-he.. NEI, dette er 3. gangen.. Håper virkelig ikke det er 3 stk smårollinger der inne for da blir det liv i leiern..
Mamma`N Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 åssen kjennes det ut?jeg er 13+1 og kjennes ut som en fisk som spreller litt til høyre i magen..men det er litt for langt opp til at jeg tror det er den lille!første gangsfødende
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg går nå i uke 14, men "kilinga" holdt på hele forrige uke. Babyen kiler meg, og det et er akkurat på samme sted i magen hver gang. Jeg tenkte först at det ikke var mulig å kjenne liv så tidlig, men jeg husker jo hvordan det var med förstemann. Han begynte å gi livstegn fra seg rundt uke 15. Det er en herlig fölelse....
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 kjenner liv jeg også.... er i uke 14 nå. kjent litt i et par uker... er litt overrasket... med nr 1 kjente jeg absolutt ingenting før uke 23.. så dette er nytt for meg.. men morsomt... litt i tvil om det er bebisn jeg kjenner men det MÅ være det.. morsomt...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Oi, trodde ikke man kunne kjenne så mye så tidlig. Uke 14 på meg, og jeg kjenner ingenting - annet enn slike strekksmerter eller hva de nå kalles disse ilingene som kommer. Men det er moro, gleder meg til å kjenne at det faktisk er noe i magen!
ks23 med William og Lucas Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Dårlig med liv ennå her og gitt... Men håper det kommer snart..Hadde jo vært deilig og kjent at det var liv i de inni mellom! Men kommer nok etterhvert..He he blir bok mere en texas da..Når enn venter to.HiHi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå