Gå til innhold

Uke 13+ og masse liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt texas i magen her i kveld, utrolig deilig følelse..

Kjipt at sambo ikke kjenner det ennå, men du og du så godt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i uke 13 og kjenner det allerede?da er du bra heldig! jeg er nå i uke 24+ og har det også helt texas,utrolig godt å kjenne liv hele tiden,selv om han sparker så magen buler i alle retninger!mannen min kjenner det veldig godt,men han synes det er litt creepy,som om det er et lite grønt monster der inne som vokser og bare venter på å sprenge seg ut..!

lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Hihi, det tror jeg på..

Kan pressisere at dette er 3. så det er vel derfor jeg er tidlig ute..

Lykke til med dere også..

Skrevet

Er 12+5 og har begynt å kjenne liv. Enkelte dager denne uka har det vært full action her inne!! Det er nr to da, så jeg vet hva jeg skal kjenne etter :) Men morro å være så tidlig ute :)

Skrevet

Oi oi... Trillinger assa?

Skrevet

he-he.. NEI, dette er 3. gangen..

Håper virkelig ikke det er 3 stk smårollinger der inne for da blir det liv i leiern..

Skrevet

åssen kjennes det ut?jeg er 13+1 og kjennes ut som en fisk som spreller litt til høyre i magen..men det er litt for langt opp til at jeg tror det er den lille!første gangsfødende

Skrevet

Jeg går nå i uke 14, men "kilinga" holdt på hele forrige uke. Babyen kiler meg, og det et er akkurat på samme sted i magen hver gang. Jeg tenkte först at det ikke var mulig å kjenne liv så tidlig, men jeg husker jo hvordan det var med förstemann. Han begynte å gi livstegn fra seg rundt uke 15. Det er en herlig fölelse....

Skrevet

kjenner liv jeg også.... er i uke 14 nå. kjent litt i et par uker... er litt overrasket... med nr 1 kjente jeg absolutt ingenting før uke 23.. så dette er nytt for meg.. men morsomt... litt i tvil om det er bebisn jeg kjenner men det MÅ være det..:) morsomt...

Skrevet

Oi, trodde ikke man kunne kjenne så mye så tidlig.

Uke 14 på meg, og jeg kjenner ingenting - annet enn slike strekksmerter eller hva de nå kalles disse ilingene som kommer.

Men det er moro, gleder meg til å kjenne at det faktisk er noe i magen! :)

Skrevet

Dårlig med liv ennå her og gitt... Men håper det kommer snart..Hadde jo vært deilig og kjent at det var liv i de inni mellom! Men kommer nok etterhvert..He he blir bok mere en texas da..Når enn venter to.HiHi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...