hønsemor Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har lånt voksipose med ulldyne av min svigerinne. Denne har ligget en stund i en kjeller og lukter ikke friskt for å si det sånn. Trekket har jeg tatt av og fått på vask, men så ser jeg på ulldyna inni at jeg bare kan rense denne og ikke vaske den i maskin. Synes dette var veldig dumt. Jeg trodde så sterkt at disse voksiposene var så gode for de var så enkle å rengjøre blant annet. Er det noen som har prøvt å vaske ulldyna inni med hell? Hvordan? Har så lyst å vaske
♥sjiga♥ Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 her er en link til voksis engen vaske anvisning for voksiposer. http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=24 men vet ikke om dette gjelder kunn nyere voksi poser og ikke poser som er eldre enn..... finn ut hvor gammel din voksi er og ring og spør dem om denne vaskeanvisningen gjelder din pose eller om den må renses. jeg har selven voksi pose.men har ikke vasket den enda og har ikke sjekket hva det står i den. men kommer ev. til å ringe voksi og høre, hvis det står at den kunn kan rensens.
marguritten Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 jeg har også en voksi pose med vinterdyne. å i bruksamvisningen står det at det anbefales å sende den til rens. men du kan jo vaske selve trekket. hadde det vært sommerdyne,så kunne du ha vasket den. jeg for min del,har sendt den til rens. tar ingen sjanser, den er så pass dyr. men det er også første gang på 3 år jeg vasker den.
hønsemor Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2006 Takk for svar. Denne posen er ca 12 år gammel og den har vært brukt til 3 barn. Det kan sees på ullposen at den er brukt og jeg synes da det hadde vært hyggelig å vaske den... God ide at jeg kan ringe til voksi og spørre. Takk for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå