snuppi2 Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Gutten min (9mnd) har feber och vil ikke ha mat... Men han tar mme, det är ju bra för då får han i sej drikke. MEN, är det nån fara att man ger för mye? Han har fått ca 300 ml idag, tar som sagt ikke vanlig mat, tror han kanskje har vondt i halsen stakkar..
Mauritius:) Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Er ikke helt sikker, men tror de må ikke drikke mer enn 600 ml per døgn.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Så lenge han bare drikker mme så syns jeg at du skal gi han så mye han vil ha... Ikke 2 l kanskje , men han er jo syk og trenger væske. Hvva med å gi litt vann i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Prøv med litt vann også Men så lenge de er syke, er det viktig å få i dem mye næring. Så om mme er det eneste du får i han, så gi han det
*venter nr. 2* Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Veslajenta mi spiser 220ml 4-5 ganger om dagen. Så jeg tror ikke du skal være redd for å gi han for mye. Bare fint at han får i seg noe. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Men viss han hoster, har slim i halsen osv. er det IKKE bra med melkeprodukter siden det øker slimproduksjonen.....
snuppi2 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2006 Har prövat med vann, men han tar nesten inget, men litt apesinjucie m vann i en kopp gick bra.. Han hostar ikke så jag fortsätter bara ge mme. Trodde det kanske var tänder men har läst att barn ABSOLUT ikke får feber i samband med det? Det var en lege som skrev det, men har läst på forumet här inne att det finns erfaring med dette. Vad ska man tro:)? Tack för svart vartfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå