Gå til innhold

End...EL...Iig...

Lofotjenta og gull nr.5 på tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....positiv eggløsningstest!!!!! Kjenner godt at det skjer noe der nede, murrer skikkelig... så testen ble bare en bekreftelse på mistanken...

Ja jenter, da hopper vi i bingen.....gliiiiiiiiiis

Ha en strålende fin kveld alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,skal bare få lagt de andre ungene først.........

:)))))

Skrevet

Ta i skikkelig nå, så kanskje han skyter riktig hardt så den sitter. hihi;)

Skrevet

Who, nå har vi vært i bingen å kosa oss. Og når han støta inni meg så er det litt ubehaglig, så dette kan tyde på EL med meg nå. Kan jo stemme for det er 2 uker siden jeg hadde mensen.

Skrevet

Så bra at han tok i! hihi!! Får håpe den sitter i nå og svømmer for livet! Skal i høyet senere i kveld vi og. Tok det i dusjen i stad...hihi!

Klem

Skrevet

Hehe. Ja jeg pleier ikke å få sånn ubeahg ellers når vi har sex, så dette må være tegn på EL.

Nå skal vi kose oss med Nachos med kjøttdeig, masse ost oppå og tilbehør. Nam nam. Også blir det mer sex seinere i kveld. Skikkelig baby sjuk og horney ja.

Skrevet

he he he, flirer godt av oss.....

Ser vi har IKM samme dag juhujenta....

Spennende..

Jøje meg for en energi maria...gliiiis... 2 ganger... hi hi hi... tror det absolutt holder med en gang for meg.... i dag....

Skrevet

Oi, så morro at vi har IKM samme dag. Ja da har vi spennende tid foran oss og ikke rart vi har masse sex nå:=)

Skrevet

Jepp, men vi peser så med denne sexn, at når EL endelig kommer, så er jeg en smule forsynt...he he he...

Får stramme meg opp litt....for i bingen skal vi...har ikke kommet meg dit enda...

Skrevet

Ja det kan bli litt stress for mange med dette med sex rundt EL. Men heldigvis er jeg og min kjære veldig glad i sex, så det blir helt naturlig for oss. Men jo, jeg har mine dager hvor jeg tenker at, uff egentlig så orker jeg ikke i dag men føler at jeg går glipp av at det ikke klaffer om vi ikke har sex...Men ingen garnati for at det blir befrukta for det nå for meg. Det er jeg forbredt på.

Må dere kose dere masse:=) Og krysser fingrene for deg.

Skrevet

Vi skal ikke gå glipp av EL nei. Skal gjøre vårt, så får vi se om det gir resultat...

Håper på klaff for deg juhujenta, og alle dere andre også!!!

Nå SKAL jeg opp den trappa!!! gliiiiiiiis :))

Skrevet

Kos dere skikkelig! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...