Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Ammepoliklinikk i Oslo-området ? Noen som vet om noen ?
Miss Piggy Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Husker jeg noterte meg ned et nummer på Rikshospitalet om at de hadde en ammepoliklinikk der. Du kan jo også se under ammehjelpen.no Lykke til
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Bærum sykehus har. Vet ikke om det kun er for dem som har født der, men du kan jo ta en telefon )
callmebecka Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Fødte selv på Ullevål, sleit veldig med amminga, sjekket rundt overalt og havnet til slutt på den eneste poliklinikken som finnes i Oslo, nemlig på Riksen. Først etter at de hadde startet å hjelpe meg viste det seg at man kun får hjelp der dersom man har født der.... Det finnes noe som heter nasjonalt kompetansesenter for amming, de holder også til på riksen, men er ikke et tilbud bare til de som har født der. Vet vel egentlig ikke om det er meningen at man skal kontakte de som privatpersoner, men jeg gjorde det i alle fall, og de var veldig hjelpsomme. Har ellers hørt om noen som har fått hjemmebesøk fra ammehjelpen, og har vært veldig fornøyde med det. Hva er det du sliter med? Kan kanskje komme med andre forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå