en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 gutten min er straks 4 mnd.. fra han var 6 uker har han blitt lagt i egen seng på kvelden. han har vært våken i alt fra 3 min til 1 time før han har sovnet. det har gått helt greit. ikke noe grining! han sov som oftest fra 20.00 til 05.00 før han spiste og ble i senga vår! hadde noen dager med lite melk-og en skikkelig lang økeperiode der jeg ble tipsa om å samsove dag og natt for at vi begge skulle få nok hvile og produksjonen skulle øke. problemet nå er: han griner så j**** når vi legger han. en periode har han sovnet med puppen i munnen fordi jeg ikke aner hva annet jeg skal gjøre. skal jeg la han gråte så lenge han har det greit?? gå innom ofte og la han gråte seg i søvn. han er jo bare 4 mnd!!??!!! selv om han spiser oftere, vil jeg for alt i verden at han skal sovne i egen seng og heller ta han over når han skal spise senere..
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Vår er litt hissig av seg når han skal sove. Han vil ikke bli tatt opp eller noe, bare skrike litt fra seg. Dette går bra så lenge han ikke skriker seg helt i fistel eller noe. Da tar vi han opp og prøver på nytt litt senere. Problemet er vel at vi syns det er fælt å høre på at han hisser seg opp, og han vil IKKE løftes eller trøstes for da klikker det fullstendig for ham. Stort sett sovner han på mellom ett og ti min. Da er det ikke veldig høy skriking. Mest litt grining og sutring om en annen. Han er snart fem måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå