Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 vet dokker ka??? her forleden dag, så slo det meg PLUTSELIG at det skal komme melk ut av meg - ut av puppan mine!! æææææsj!!! for noe ekkelt!! en helt grusom tanke! ble helt kvalm av den, å måtte kaste opp! senere når eg fortalte det til min kjære, så måtte eg spy IGJEN, bare med tanken på det!! fytti katta kor ekkel tanke at det skal komme ut der.. av alle plassa!! vil ikke amme nå, vil heller gi ungen flaske når den kommer ut, får spunk av tanken!! æææææsj!!!!! flere som har følt det sånn? håper det endrer seg når ungen kommer, at det vil falle naturlig for meg, men er redd det motsatte skal skje. skal eg sitte å spy mens eg amme da i flere mnd???
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Dette innlegge klarer jeg ikke i min villeste fantasi å ta alvorlig.Er nok noe som er skrevet inn for å få reakasjoner.
Hanne og jentungen Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg håper hun bare provoserer ja.
2barns mor Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Dette kan umulig være et seriøst innlegg!!!! Hvor er det naturlig at melka kommer ut da, hvis den ikke skal komme ut av puppene (der.... av alle plasser.... som innlegger skriver)?????
selfangerkjerringa Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 hehe ja det var en morsom tanke... ut av nesa kanskje? Ei kran i det ene kneet? hihi...
selfangerkjerringa Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Ifølge et annet innlegg her inne er du jo andregangs - hvordan var det forrige gang da?
:*lillefru*:har født*: Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor gammel er du? 13???? Ikke lett å ta deg seriøst Skjerp deg
adelia*termin 18/10* Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 det er ikke mulig. stakkars deg du tenger litt oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå