Spentsombaredet Skrevet 14. oktober 2006 #1 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg venter en gutt og vil gjerne høre om noen av dere har forslag til et søtt guttenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei på deg! Jeg venter også en gutt - Han skal hete Aaron. Ellers synes jeg: Leander, Nathaniel, Viktor og Edvin er veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riho Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei er kanskje veldig vanlige navn, men jeg syns Sindre, Vegard og Ørjan er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Julian er et annet veldig søtt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 18. oktober 2006 #5 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei Oscar eller Patrick er nydlige navn. Vi står mellom disse selv iallefall. Er ikke lett å velge. Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Synes Sebastian er så fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ejiec++ Skrevet 18. oktober 2006 #7 Del Skrevet 18. oktober 2006 Benjamin, Simon, Theo, Lucas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spentsombaredet Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk for forslag. Tar gjerne imot flere...... hva med Oliver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #9 Del Skrevet 19. oktober 2006 johannes og oskar er fine... Lykke til med navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #10 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vincent synest jeg er kjempe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas -77 Skrevet 20. oktober 2006 #11 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har såvidt begynt å tenke på guttenavn selv, men det blir nok mange runder.. Har Jonas som favoritt, men jeg vil følge familiens tradisjon med dobbeltnavn og synes det er vanskelig å finne noe som passer... Mats er også et søtt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #12 Del Skrevet 21. oktober 2006 Min gutt heter Didrik - så det blir jo dermed av de fineste jeg vet ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelen0 Skrevet 22. oktober 2006 #13 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Venter selv en gutt, og har finni noen fine navn som; Adrian, Benjamin, Michael Andrè, Benjamin Andrè. Synes de er veldig fine da, er ganske vanskelig å finne navn har jeg finni ut av;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spentsombaredet Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har selv tenkt på Didrik. Så tror kanskje at det blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #15 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hm.. syns egentlig det er vanskelig med guttenavn.. for jeg syns rett og slett det IKKE er mange fine.. hehe.. Men vi står igjen med to vi nå da.. Så det blir enten Tobias eller Mathias Andre som er fine er Kasper Sebastian Leander Isak Markus Mikkel hm.. og sikkert noen flere som jeg har glemt å skrive her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 26. oktober 2006 #16 Del Skrevet 26. oktober 2006 venter gutt nr 3 i februar og han skal hete Jesper. De to andre guttene mine heter for Joakim og Tobias. Synes de er fine navn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
line-82 Skrevet 26. oktober 2006 #17 Del Skrevet 26. oktober 2006 Om det kommer ut en liten krabat med tut, skal han få navnet Leon:)Ellers synes jeg Mats, Emil, Philip og Simon er søte navn. Vanskelig å velge i den navnejungelen som finnes der ute! Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 26. oktober 2006 #18 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har en gutt fra før som heter Kasper og synes jo det er kjempe fint. Sliter litt med og finne navn som passer til det og vi vet heller ikke hva vi får så vi har ikke noe klart enda. Men jeg synes disse er fine: -Sondre - Oskar - Henrik - Vemund - Jesper - Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten gutt :-) Skrevet 29. oktober 2006 #19 Del Skrevet 29. oktober 2006 Min lille prins skal hete Filip :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå