Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si at jeg føler så inderlig med dere, vet hvordan det er å gå måned etter måned og håpe på at akkurat denne måneden skal det skje noe, enten du venter på EL eller en positiv graviditetstest!! jeg var selv i akkurat den situasjonen i over et år, og på slutten begynnte jeg å bli veldig deprimert, og følte meg ikke mye kvinnelig... hadde fått konstantert PCOS og ingen EL, og fikk Pergo som jeg bare fikk bivirkninger av og fortsatt ingen spire... alt virket ganske håpløst, men så leste jeg en historie om en jente som hadde det akkurat som meg, men hun ga ikke opp.. hun startet med å ta akupunktur regelmessig, spiste sundt, trente, og passet godt på mannen sin, og hun prøvde å se andre gleder i livet enn bare motgangene hun hadde hatt!!! og etter 3 måneder så satt endelig spiren, og hun trodde at det var pga omleggingen hun hadde gjort... Dette fikk meg først til å bare gråte og tenke at dette ville jeg aldri klare, og at ingen hadde det så fælt og vanskelig som meg.. men etter at jeg hadde grått i noen timer så skjønnte jeg at den jenta hun var akkurat som meg, det var akkurat det hun prøvde å formidle, at hun også hadde hatt det vanskeig men at det kunne gå bra likevel.... og det er det jeg prøver å si til dere nå..... at jeg er akkurat som dere jenter, bare det at spiren min satt til slutt, og hun er ventet i januar, og jeg er kjempelykkelig..trodde aldri det skulle skje meg, bare andre... Men det skjer faktisk, men det krevde en liten holdnings og livsstilsendring, iallefall for meg og for hun jeg leste om... trodde jeg var for deppa til å klare det, men jeg klarte det ved å bruke all frustrasjonen min som energi til å satse på nytt, begynne fra scratch om du vil, og prøve å se framover!!

Så ikke fortvil jenter.... dere er klarer dette, selv om det kan virke tungt, og belønningen vil komme, men førsøk å leve litt i mellomtiden..

Hilsen fra lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6685126-til-alle-dere-som-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...