Gå til innhold

Fysj og fy.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

smaker dere eller åartneren deres på mm ? Usjameg så ekkelt...ser noen gjør det ! IKKE vi !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har tatt en bitteliten dråpe på fingertuppen og smakt. Det var da ingenting å bråke om - men han vil ikke, og det skjønner jeg. :-)

Skrevet

Såklart jeg har smakt en dråpe, måtte jo det :D

Skrevet

jeg har smakt flere ganger jeg...det smaker helt søtt.... smaker på alt hun spiser jeg..smaker før jeg gir henne... eller ikke puppen da...hehe

Skrevet

hva som er ekkelt med å smake det da?det er jo det babyen din spiser....vil du servere henne noe ekkelt???ser ikke noe problem med å smake

Skrevet

ække æsj det,jeg bruker det i kaffen hvis jeg er tom for vanlig melk...det går helt bra liksom!

Skrevet

Nå må jeg le! Det har jeg aldri tenkt meg muligheten av! Selv har jeg så vidt smakt en liten dråpe, synes det er litt ekkelt, men pappaen smaker gjerne, har gjort det flere ganger. Han sier det smaker marsipan!

Skrevet

Mm er sundt og godt. Har smakt på min egen,ja. Og spist mat som er laget på mm. Mamma ba om å få litt mm av meg fordi hun skulle lage vafler på jobben :) Er da ikke no galt i det! Prøv pannekaker,potetmos,vafler og sauser på mm. Kjempegodt!

Og jeg har fått litt inside info fra en på kokkelandslaget at de ofte bruker mm i matlaging på finere restauranter :) Hehe

Skrevet

Hvorfor skal det være så ille da egentlig? Er det så mye verre å smake på melk fra din egen art enn fra kua... ;-)

Selv drikker jeg det ikke akkurat regelmessig, men å smake på den hvis jeg har mistanke om den er sur e.l, gjør meg ingenting.

Skrevet

hallo??? er jo det baby vokser opp på, ser IKKE noe ekkelt med det da!

Må jo smake på mm for å sikre at den ikke er sur o.l.( utpumpa alså..hehe...)

Skrevet

Klart jeg gjør...tryggeste måten å kjenne tempen på :)

Skrevet

Ja hvorfor ikke?

Kumelk er mye eklere det!!!!

Skrevet

har smakt mange ganger, det smaker søtt... ikke noe annet.

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med å smake på min egen når jeg varmer opp til snuppa. MEN jeg hadde hatt problemer med å gi bort mm til min MOR som skulle bruke det i vaffelrøre-til å servere på jobben.

Det synes jeg var skikkelig kvalmt faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...