Gå til innhold

Bør eg vere uroleg?

ella1

Anbefalte innlegg

Nokon som kan roe meg? Eller bør eg vurdere legesjekk med ein gong?

I følge terminkalkulatoren til "Lommelegen" har eg termin 9. juni 06.! Vidare ville det sei at eg er gravid i veke 7. Eg las det som stod under "gravid i uke 7", men dette stemmer ikkje med meg... Eg er litt trøtt, men har ikkje problemer med verken kvalme eller vannlating? Er er dette teikn på at noko er feil? Eller er eg berre "heldig"?

Fortsetter under...

Du er heldig! slik jeg også har vært. Jeg hadde ingen symptomer på graviditet i starten, bortsett fra uteblitt mens. Ingen kvalme, spesiell trøtthet, merkelige matlyster el.l. Det har jeg fremdeles ikke. Og er ikke plaget av nattlige tisseturer slik mange andre er. Jeg er nå i uke 27. Begynte å kjenne bevegelse i uke 15-16, dvs det var da jeg var sikker på at det var babyen og ikke bare luft i magen. Følte meg nesten litt snytt i begynnelsen, tenkte jeg gikk glipp av noe, men nå tenker jeg bare at jeg er heldig. Så slapp av. Hvis formen er fin og du ikke har noen smerter og plager er det ikke grunn til bekymring. :-)

jeg hadde ingen form for symtomer...

Jeg oppdaget ikke før i uke 18 at jeg var gravid...

Det var jo det med mensen som ikke kom men, jeg fikk beskjed av en lege at siden jeg hadde byttet prevansjon at det kunne ta lang tid før mensen kom tilbake... Så jeg tenkte ikke på mensen i det hele tatt...

Så i uke 18 måtte jeg på legevakten for jeg hadde så JÆVLIG ondt i ryggen... Da måtte jeg ta urin prøve for de trodde det var noe gale med nyrene mine, men neida da var jeg bare gravid...

hehe.... Nå er jeg i uke 33 og har det kjempe fint, har litt vann i kroppen og veier 13 kilo mer enn vanlig men det går fint ;)

Jeg hadde ingen symp før jeg begynte å savne mensen men jeg hadde byttet prevensjonsmidler og tenkte det var det! Har vært gravid en gang tidligere og da måtte jeg tisse i ett sett fra andre uke og ved uke 4 skjønte jeg at noe ikke var som det skulle...denne gangen var det ingenting sånt men KVALMEN kom i uke 10, så nyt tiden før event. symp kommer:)

• 2 uker senere...

Annonse

For å sei det slik:NO har kvalme, oppkast og trøtthet tatt over her.... Så ja, eg kunne vere glad så lenge det varte... Er no i veke 9 og har vore sjukmeld i 1,5veke. Legen anbefalte det, då eg har spydd HEILE dagane slik at eg er blitt heilt blodsprengd i auga. Og fordi eg ikkje har fått i meg noko mat siste dagane... No skulle eg gjerne hatt noko mat eg toler- er konstant svolten.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...