Gå til innhold

Testen jeg tok nå var negativ!!!..............u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Plagsomme greier det der. jeg trodde tr var på vei i går, men det var hun ikke. får bare vente og se. vi har jo sex selv om det ikke er nær noe el så jeg kan jo ha blidt gravid rett før egget mista pifften om du skjønner hva jeg mener hehe

det er jo lov og håpe da. så lenge tr ikke viser seg så er jeg litt opptimistisk jeg . hehe

Uff, så synd at du har testet negativt. Men ikke gi opp. Vips, så blir du gravid. Har dere brukt prevansjon og nettopp slutta??

For da jeg slutta med p-pillene og jeg trudde jeg var blitt gravid. Fikk alle symptomene. Men kroppen lurte meg og var nok masse hormoner som skulle ut.

hehe jeg har ikke brukt prev på mange år jeg. her er det sambo som har brukt det. hihi..

Jeg tenker og det at "vi strever /stresser jo ikke med det", men jeg tror nok innerst inne så gjør alle det. hehe men men . alt til sin tid:)

Ja da kan det være masse hormoner som skal ut med deg også. Var sånn for meg i hvertfall. Jeg fikk min første mini mens etter 5 uker med p-pille slutt og da hadde jeg masse luft i magen, ømme pupper, murringer nederst i magen osv . Også fikk jeg ordentlig mens for 2 uker siden.

Så det er utrolig hva vi kan innbille oss og kroppen om vi ikke er gravid.

Men så lenge ikke mensen kommer, så er det håp. Men kan også bli litt rot med syklusen etter p-pille slutt.

Tenk positivt og ikke gi opp.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...