Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 trur eg har fått soppinfeksjon, og har hatt det ein gang før:-( men trur faktisk eg ikkje blei skikklig kvitt det første gang. kjøpte ny kur i dag. stikkpille pluss krem. er det farligt og bruke stikkpillen visst eg har opning? er i uke 36 no.
tutsi 77 Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Ikke farlig så lenge du ikke bruker aplikatorern..Veldig vanlig å få sopp i svangerskapet..Et tips er at de har mange gode produkter på helsekosten også. Ellers har jeg hørt om både vask av underlivet med 1 del eddikk + 9 deler vann og yoghurt naturell.
selfangerkjerringa Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 hadde ikke gått an med eddik her i gården så sår som jeg var... ikke farlig å bruke stikkpiller har jeg hørt så lenge en kun putter inn med fingern og ikke aplikatoren. Lykke til!!!
2barns mor Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Vet hva du snakker om!!!!! Før stikkpillen inn med fingeren, det står vel i pakningsvedlegget også - under graviditet og amming.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 hei, tusen takk for svar:-) noko pyton greie og få dette! men i dag tok eg ein stikkpille 500 mg og smurt litt med krem. kjøpte den kombinasjonspakken. har faktisk ikkje klødd etter eg tok på kremmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå