Gå til innhold

Skravletråd uke42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan lage en sånn komb. IKM liste + resultatliste i samme tråden!! Så de gjorde det 41-jentene. Det virket veldig greit da!! Eller hva?? Kjeder meg litt jeg nå....

Nå kan jeg også legge til kviser på symptomlisten min, hvis det er et symptom da... *ser på syptomlisten* :( Var ikke på symptomlisten gitt.... Tror også kanskje jeg har endring i skjedekulturen(som det så fint heter, klør nesten litt)... Det er et ordtak som heter : den som leter den finner.... Passer kanskje veldig bra på meg akkurat nå... Hvis jeg hadde kjent etter, virkelig gått inn for å finne symptomer hadde jeg nok kunne krysset av på alle symptomene.... ;)) Håper ikke det er kroppen min som spiller meg et skikkelig puss altså!!

Høres ut som en god idè med en sånn kombinert liste, AniBer:) Veldig leit at kviser ikke er på listen over symptomer, for jeg går å pirker på de jeg har fått de siste dagene... Veldig typisk Tante-symptom for min del, er jeg redd. Æsj. Jeg kjenner så altfor godt at hun er på vei. *sukk* Hun kommer sikkert et par dager forsent også, for moroskyld :s

Da er listen laget :)

Typisk det, den utspekulerte tanta å komme forsinket!! Men hun har ikke kommet enda, så det er håp!!

Jeg pleier ikke få kviser rundt IKM, men en gang må jo være den første.... Uff... Denne uken som kommer nå synes jeg er den verste av alle ukene i syklusen!! Kjenner etter alle symptomer og bare går å venter på at jeg kan teste eller at tanta kommer.... Jeg kan vel tidligst teste tirsdag el onsdag, men skal PRØVE å holde meg til fredagen. Klarer nok ikke det, blir veldig testoman rundt el og IKM altså.... Har liksom tester liggende klare og greier... Det var nok ikke noe sjakktrekk hvis jeg skulle klart å holde meg til fredagen, de ligger jo der og skriker etter å bli brukt... Hmmmm

Jeg kjenner meg så godt igjen! Jeg brenner flere tester hver pp, helt unødvendig. Har IKM i morgen, men skal gjøre alt for å ikke teste før tirsdag el, onsdag. Jeg har egentlig masse å gjøre om dagen. Ting som burde ta tankene vekk, slik at jeg kan "glemme" at jeg venter. (sitter bl.a. med en obligatorisk oppgave nå som må leveres inn torsdag) Men tenker på det heeeele tiden likevel:) For det er så spennende...

Uff... Den oppgaven kom fryktelig ubeleilig midt rundt IKM da... Håper at du får et stort blått kryss, to streker eller GRAVID da, så slipper du å tenke på det når du har en viktig oppgave å levere inn! Men det hjelper kanskje ikke det heller, da vandrer vel bare tankene til den lille spiren... Hmmmm Vanskelig det der altså.....

Masse, masse lykke til med begge deler ihvertfall!! :)

Hihi... tusen takk! Skal prøve å konsentrere meg om oppgaven i første omgang, for det er jo det eneste jeg kan bestemme litt over. Håper det klaffer for deg til uka! Synes du er superflink hvis du klarer å vente med å teste til fredag. Skal følge med:)

God natta

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...