Gå til innhold

FLORØ (åsså jeg da)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såpass ja - sjukemeldt til november. Eg e spent - skal til legen på amndag, rekna nesten med det samme skjer med meg. Men mne, bra du har funne nåkke å sysselsette deg med og tenk på kor masse koselige ting du kan drive med framover! Ikkje minst kan du jo tenke på at du ikkje skal ha eksamen, så kan du kan bare kul'an. Du høyres forresten ut som du e omtrent like god og kjapp på stikking som eg e...eg for min del hakje tålmodighet med meg sjøl på den fronten, og e veldig glad for at mamma, kommande tanter og andre e i full sving. Hadde gjerne gjort som deg om eg ikkje skulle verken jobbe el gå på skule, men slik e det en gang ikkje.Uansett - lykke til med vognteppet! Vedda på at tempoet øka etterkvert :-)

Eg såg også bilde av ho vesle vesle jenta - nydelig lita jente. Eg e slutta å tenke at det e lenge igjen - det va som sagt emd skrekkblanda fryd at eg oppdaga kor få veke det e igjen...no står det at "du har ni uker igjen til din termin...". Shit!! Det e heilt rart. E du begynt å grue deg til fødselen forresten? Eg trudde ikkje eg skulle gjør det, veit jo strengt tatt ikkje ka eg går til bort sett frå at det blir meir vondt enn eg ana, men joda, eg tenke stadig på det no. Men men, eg må jo klare det eg også, når "alle andre" klare det!

Og vogn - høres ut som vi har ganske lik vogn. Vi har også simo kombi - den står og glitra i stua vår - no har den til og med fått pose oppi. Odenwälder Babynest heite den, og virka veldig god og varm. Naboen (vi bur i blokk) som har to unga har rydda plass til vogna vår i barnevognsboden (ho har hatt den for seg sjøl til no) og kom og ringte på å sa at vi berre måtte sette vogna opp der når vi fekk vogn...hehe. Då måtte jo hønemora innrømme at , ehh...den har stått i stua et par veke den, og blir der nok ei stund til (må jo vise fram), men tusen takk altså, veldig snilt..hehe.

Trur forresten ikkje sekstenåringen (som reiste heim fredag) henge så masse på haffen, ho e flytta vekk for å ta vgs. ellers kan det hende 14 va verre enn 16, eg hugsa ikkje heilt, berre veit at eg ikkje ønska meg tilbake og at eg ikkje va nåkke drøm å ha i huset akkurat...hehe. og min far e visst som din far - hvis eg stod opp i elleve-tolv tida kunne eg nesten la vere å stå opp - heile halve dagen va jo gått likevel!! eg kan røpe at eg IKKJE e blitt sånn, så eg e spent på kordan det blir med nattevåk og tidlige morninga! Eg drive ikkje å søve til tolv heller (jaffal sjelden), men det e ganske behagelig å ligge til ti :-) Men men, satsa på en rolig baby som lika å sove lenge...ehh...hahaha, skjer neppe.

trilletur på nyåret e en avtale - vi skal vel begge heim til ho mor og vere innimellom!! og så artig å prate med nåkken som e opptatt av og tenke på akkurat det samme :-)

mannen e forresten ganske bra igjen, i dag e eg begynt å kjenne på det, men satsa på at det e vekke i måra!

ha ei god helg!!

(Slapp heilt av ang eg/jeg osv...du skrive med ein (norsk)lærar...hehe. Som du ahr oppdaga skrive eg ikkje akkurat rett her inne, men dialekt. I tillegg har eg datadysleksi (ifølge ei venninne jaffal) - som gjer at eg skrive maaaasse feil. Men eg drite i det her inne rett og slett - du kan vere trygg på at eg kan både nynorsk og bokmål på ordentlig, det e her og på sms eg skrive dialekt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :) det e bra :) eg har faktisk toppkaraktera i Norsk asso!!!!!

Fødselen ja... har tenkt litt på den i siste tia... har som tidligere nevnt, en mbaby som trives best på tvers og nekter å snu seg med hodet ned.... hvis han ikkjehar snudd seg innen november når eg skal til legen igjen, skal vi begynne å diskutere og forberede oss på alternativene snuing(innvendig og utvendig) setefødsel eller keisersnitt.... så må tru eg har gjort emg opp mange tanka! det e ingen reel risiko enda, oddsene e 2 til 5000, men synes det er positivt at legen allerede er obs, så eg får tatt ett valg sm eg e meir forberedt på.... Vondt blir det vel på den ene eller andre måten regna eg me :)

No har eg strikka iherdig heile helga, og har faktisk blitt ferdig emd ett av fire garnnøster!!! (meget stolt) jeg oppdaga at strikkinga gjorde susen med kynnerene mine, jeg slappa letttere av, så de varer ikke så lenge av gangen. DEILIG! strikka i bilen på vei til svigers og har sitti i sofaen og strikka heile helga :) med denne farten er det faktidsk reelt og tro at teppet er ferdig om to uker! *så stolt eg e no!!!*

hehehe :) tror eg hadde blitt litt flau eg og, emn trøsta meg em at flesteparten synes vi er søte når vi gjere slik :) Simo er bra vogn :) rakk ikkje meir enn å begynne å tenke på pose te vogna før eg plutselgi arva en voksi pose .) så då e det i boks og! jaja. svigermor har strikka to par ullsokka te babyen og, så her går det unna gunnar!

Gleda meg stort te trilleturane våre på nyåre no ja :)

og i helga har det vært 3 minus og frost på bakken, så eg laga ameg en stor kopp kaffe latte med kanel og kjentre julestemninga fly i taket!!

*gleder emg sånn til jul nå ja!*

Eg har plutselgi fått litt panikk for at vi ikkje har kjøpt babysete te bilen enno!!!! så no sitte eg og surfa nette etter bra set :) ideer?

Då må du ha ei fortsatt god helg :)

kos og klem

Skrevet

FOr en lege du har då! han virka jo veldig grei og ordentlig, særlig siden det e første gangen din, og det e masse vi ikkje veit. Og det må vere godt å kunne forberede seg på nåkke anna enn en "vanlig" fødsel istedet for å oppdage det når du komme på klinikken (har ei venninne sin fødselshistorie friskt i minne - heilt kort kan eg sei at det enda med hastekeisersnitt, og det va ikkje akkurat stas). Eg for min del hakje peiling på kordan babyen ligge - ho låg på skrå for nåkken uke siden e alt eg veit (med hodet oppe med ribbeina). Men veit du når dei evt planlegge ks el setefødsel og slikt? kor tid ungen "skal" ha snudd seg og hodet festa seg? eg i uke trettito no og e spent på om legen finne ut ka retning ho ligge i. Eg rekna jo med eg hadde merka det om beina va oppover mot ribbebeina...men men, det e no liv i jenta jaffal - ho e heilt vill når eg legge emg om kveldane. I går kveld berre låg vi og såg på at magen bulka seg i forskjellige retninga i ett sett - det va heilt merkelig. Har sett magen bevege seg før altså, men i går va ho virkelig i støtet! Men nok om det...hehe...ein smule sjølopptatt no i desse tider! Uansett - får håpe vi begge har babya som finne ut at det e greit å snu seg nedover og feste hodet i god tid, slik at vi kan slappe mest mulig av på forhånd :-). Og som du sie - vondt blir det uansett. Sånn sett e det sikkert bedre med setefødsel el ks første gangen istedet for å ha prøvd det "vanlige" først - vi har tross alt ingenting å sammenligne med denne gangen.

men for ein effektiv strikkar du er!! du e jo reine maskina!! eg må sei meg imonert, eg hadde ikkje greid det samme. Men det minna meg om når svigerinna mi lærte meg å hekle trekantsjal i romjula i fjor - gjett kem som satt pal til tre om natta, heilt hekta...hehe. men uansett - så bra at strikkinga gjer nytte for seg ved sidan av resultatet. kynnera e vondt (jaffal de eg har hatt), så hvis det hjelpe på de e jo det heilt supert! så fortsett å strikk, og nys alle "bivirkningane" det måtte ha :-).

du bur forresten i vinterland i forhold til meg - her e det på ingen måte minus tre. Men her e (heldigvis) ikkje sommartemperatur lenger - eg nyte at lufta e litt skarpare etter å ha følt meg som ein overkokt hummar i heile sommar. dessuten e det så tidlig mørkt no at telysa (og andre lys) e tatt fram - koselig!! og det nærma seg jul som du seie...det blir ei annleis jul, det er jaffal sikkert.

og bilsete...hvis du har surfa har du sikkert funne nåkke?? vi har heller ikkje kjøpt endå, men trur det blir nåkke som heite besafe izikid (trur det va skrivemåten). meina det va nåkke best i test for ei stund siden. og ikkje minst e det besafe-merket dei selge på jobben til min kjære, så då får han jo grei rabatt på det han ahndla der. men tar gjerne imot tips om du har funne nåkke veldig bra!

eg for min del prøva å skrive ei liste på ka vi har og ka vi ikkje har - over alt frå stellematte til smokkar og andre ting som er greie å ha i hus når vi kjem frå sjuekhuset...men no tenkte eg å surfe litt, for eg meina eg har sett ei voersiktlig og grei liste her før, men då va det jo en evighet til eg trengte å tenke på det..puhh..voldsom "tyting" på emg i kveld!! har slappa av ilag med mannen i heile dagen - heilt herlig dag. men eg har vel ikkje rpata så masse som eg ofte gjør i løpet av en dag..haha.

Men men - ha det bra så lenge - skrivast snart :-)

Skrevet

hahaha :) herlig!

Blir i knallhumør av å høre fra deg :)

Det e absoultt lov te å være sjølopptatt då! eg føle nesten at kroppen min ikkje e "min" lenger... babyen har tatt over, og det e ei rugemaskin som e spennande og morsom og eg dela gjerne med alle :)

knøttets tanter har studert og knøfta i helga og konstantert at ja, de lilla streken e ER strekkmerker :)

("gratulere!!! så flott! Jippi!!!" sitat fra sambos lillesøster)

*ler* må ærlig innrømme at det ikke plager meg stort :) er ikke av den typen som liker å vise frem magen til vanlig :)

Så moro å se magen bule sånn da! blir så misunnelig... min lille rakker sparker på ribbein og slår meg i blæra, er ikke SÅ lett å se det :) men når han insisterer på å ligge som han gjør, får det abre være trangt :)

enig, det er Så deilig å ha en lege som tar meg på alvor og forbereder meg! Jeg har valgt å ikke gå til jordmor, for jeg føler jeg får alt jeg trenger hos han :) bebbisen kan feste seg når tid som helst, men lurer på om det er rundt uke 33 til 36 for førstegangs??? usikker... kan starte en tråd og spørre disse vise damene her inne :)

ja, vi får opfordre våre søte små til å snu seg i tide! (Fjellvettregel)

Dissa ribbeinsparka får meg til å tenke på potetmel:) du vet, lyden når du trykker en skje ned i pakken? det er nesten mer enn lyd enn en følelse :) helt merkelig! men harn er dyktig på det, skla ikke si noe anna :)

venninna mi sin(ho skal ha 2 des) har snudd seg for lenge sia, men ho har ikkje fått nåkken ribbeinsspark enda :) du får be jordmor/lege om å forklare deg kossen du kjenne det kanskje? tror ikkje eg hadde visst det hadde det ikkje vært for at han nesten alltid ligge utstrakt så lang han e :)

*eg har en merkelig unge i magen min* *skratt ler*

Her nede i vinterland drive eg å fyre i perisen og tenne lys kver kveld :) deeeeeeilig :) enig me du, dinna svettinga i sommer tok nesten knekken på meg!

Nei, kjere folk :) eg må nesten komme meg i seng, skal tidlig opp og i bhg på besøk :) vi skal heim te ein av ungane på avd, og eg fikk lov te å bli med :) har jo ikkje ro i ræva te å være sjukemeldt eg!

ha ei super natt!!!

Skrevet

Hahaha - skal eg stille emg i køa av gratulanta?? Og enig med deg - de der strekkmerka e vel ingeting å rope krise for. Ikkje at vi trenge å ønske oss de, men kjære folk, hvis det e det verste vi kunne oppleve så hadde vi hatt et kjedelig liv!! Og dessuten trenge no ikkje magen visast for heile verda, dessuten - e det nåken som får hetta av et strekkmerke så får de no snu seg en anna vei (innover i seg sjøl f.eks...hehe).

Men han holde seg på tvers endå han guten din? Kor tid e neste kontroll då? Kan jo hende han berre skal stresse deg litt siden det eførste gangen, men at han har tenkt å snu seg og feste seg sånn heilt plutselig en dag nå du har overbevist deg sjøl om at han omtrent må fødast den veien om dåkke skal få helse på kverandre. Eg va hos legen min i dag (som eg ikkje e særlig begeistra for, men eg måtte pga sjukemeldinga uansett, så då vart det sv.kntr i tillegg). Jenta har ikkje festa seg i det heile tatt, men ho har hodet på nesten rett plass. Eg tenkte at det va jo bra, men ifølge legen har ho så god plass endå at ho kan snu seg mange ganga endå. Så kanskje va det tilfeldig at ho låg sånn, for de siste dagane syns eg ho har vært overalt! Men men. Alt va vel, vi fekk høre hjertelyden og ho ser ut til å vokse som ho skal. Det e jo det viktigaste :-). Spurte forresten legen min om når det e vanlig at de festa seg hos førstegangs - svaret va "ja"...det va visst umulig å sei. Men eg skal no spør jordmora neste gang eg e hos ho, for ho klare jaffal å svare litt meir utfyllande enn han toskelegen. Men nok om han!

Må forresten le litt når du beskrive kordan den krabaten din ligg der så lang han e. Ser han liksom for meg der inni, med henda under hodet og beina utstrakt, ser på fotball el nåkke anna interessant. Kver gnag nåken scora el skulle scora, så sparka han og slår rundt seg...hehe. nei, eg berre tulla, men fikk for emg et bilde av at han berre ligge og kulan og e veldig fornøyd med det!

Høres bra ut med besøk på jobben - va det kjekt? Eg vart også fortsatt sjukemeldt, men eg har jo nok å lese på sjøl om eg ikkje skal joibbe i helgene. Så eg har nok å gjer. Men i dag hakje eg gjort nåkke fornuftig, har fått sjuka som mannen hadde, så no e det eg som ligge strak på sofaen! Har sove masse i dag, men no ahr eg fått i meg middag og kjente at no måtte eg sjekke tilstanden på bim :-). Men eg lovte sofaen å komme snart tilbake, så no gjer eg det. Men ha ein super ettermiddag og kveld! Mulig eg kikke innom seinare i kveld.

(fjellvettregelen din va bra, ei god oppsummering av det er ingen skam å snu og grav deg ned (evt fest deg) i tide! men ehh...eg ekje heilt stø i fjellvettreglane merka eg, for no vart eg usikker...hehe..jaja)

sjuklig helsing studentbaby :-)

Skrevet

Jeg takker og bukker for alle gratulasjoner :)

Har vært uten nett hele uka, sia data brøt sammen!!! *abstinenser*

men nå er jeg tilbake :) er nbegynt å komme i bedre form heldigvis, så lkanskje jeg får gjort noe i huset i dag? Vi får se :)

Teppet jeg driver og strikker, er plutselig blitt 160 cm!!! jeg har lagt opp ALT for mange masker!!! *så mye for genierklærniga*

men men... blir vel ei rå me det tenke eg!

Besøk på jobben var koslig, men måtte gå heim etter en time, da var jeg helt utslitt :( så skjønner jo at jeg er sjukemeldt for å si det sånn!

Skal ikkje på ny kontroll før 10 nov, men er jo sist i des klubben, så er ingen stress enda .) er i uke 30 i dag :)

sv.kntr ? hva er det? er det jeg som er helt teit nå? *ler av meg selv*

Tenke lille tuppa di fester seg tide jeg :) Ho høres veldig veloppdragen ut! I motsetning til min lille bølle :) ser og for meg at han ligge i8nni der og bare kulern :)

kossen e formen din då? håper du er bedre no da! eg skal bare ligge og kulan i dag tenke eg:) vaske litt hvis eg gidde :) mitt bidrag i huset e stort sett at eg smøre frokost og niste te sambo kvelden i forveien, så står han bare opp og reiser :) *bortskjemt mann eg har*

nei, må se om eg får liv i laptopen og komme meg på sofaen :)

EG FRYSE! *brrrrrr*

Skrevet

Hei igjen!!

Svarte igrunn i går eg, men når eg va nesten ferdig med det eg skulle skrive, ja då kom eg borti en el anna knapp som gjorde at eg "skfita side", og alt eg hadde skrive var borte vekk...etter en dag som allerede hadde motarbeida meg opp til fleire ganga så gadd eg ikkje skrive på nytt med ein gang!! Men men, her e eg - ette shopping på lagunen med svigerinna mi. det ekje akkurat medisin for bekkenløsninga mi, men som du veit, utruleg irriterande å måtte la vere ting sjølom vi veit det e lurt...så no sitte eg her med aua, men litt verdt det då, har kjøpt tre julegave, så no har eg tre igjen :-). Og sjølsagt veldig verdt det med tanke på babyen som vi faktisk snart skal helse på på ordentlig.

Eg va forresten nesten bekymra for deg når det va så legne siden du ahdde vært her va på vei til å lage etterlysningstråd, men blei veldig glad når eg slapp det! Og eg kan levande foprestille meg abstinensane!! Men men, håpa pcen din fortsette å funke så du sleppe det fleire ganga :-)

Og eg må sei at eg syns no du e flink å strikke uansett - det teppet kjem garantert til nytte, sjøl om d blir i største laget til vognteppe. Kanskej du kan ha det til sparketeppe på golvet?? Og du må jo virkelig ha blitt flink og fått opp tempoet på strikkinga! *misunnelig!!!!*.

Og du den forkortelsen...hehe...du e absolutt ikkje dum i det heile tatt - du skulle nemlig sett forelesningsnotatane mine f.eks...fulle av mine egne heimelaga forkortelsa! Og eg kan fortelle av at sv.kntr betyr svangerskapskontroll :-) Så det så. og neste gang eg skal skrive det ordet og ikkje gidde skrive hiele, så e det sikkert en n forkortelse forresten..

formen min e forresten bedre ja - no e eg berre litt forkjøla, så eg sleppe ligge halvdaud på sofaen heile dagen. Forresten bra at du også e bedre, sjøl om du merka at jobbing ikkje e tingen! du får prøve å nyte dagane og nyte at strikketeknikken blir stadig bedre! så må du ha ei aldeles strålande helg! eg gleda meg til i måra - då skal vi sannsynligvis på babyhandel - handle sånne ting som stellematte, saueskinn osv...har venta til helga, for den vordande pappa ville veldig gjerne vere med :-).

skrivast!

Skrevet

Hei :)

ingen etterlysning nødvendig :) eg e her eg!

var i bursdag i går, 2 gravide og 10 ikkje så innmari edrue :) moro, men kjente at samtaleemnene kjeda meg te døde! det var BARE babyprat på den eine gjengen, og festmimring på den andre. i og me at eg berre kjente bursdagsbarnet og den andre gravide ble det fort ganske.... tja...kjedelig for meg :)

iallefall når temaet begynte å bli bryllup og kossen leike den perfekte familie fra 1950(sett Mona Lisas Smile?) 'hahaha* eg ekje heilt DER enno :) det finnes ei tid og ett sted for alt synes eg :) så eg va vel egenltig ein liten festbrems trur eg :)

men men, nok om det! Høyres ut som en god medisin å dra på shopping! *ler* kjøpte du nåkke fint? og kossen gikk shopping med mannen? Fortell!! (eg får ikkje shoppa så masse meir, e gått tom for ting eg trenge!! *ler* ) så misunnelig på deg at pappaen har lyst te å være me!

Strikinga ,mi høyres nok bedtre ut enn ka den e, men men, moro e det ialefall! skal prøve meg på ett nytt teppe etterpå, til tanteungen min som kjeme i april :) du får prøve du og, kanskje du blir bitt av basillen?

nei, no kryssa vi fingrane får ei positiv og flott uke, uten forkjølelser og betennelser! Kynnere og bekkenløsning får vi heller leve med :)

Har forresten ikkje gitt opp jakta på deg!! mamma lurte på om eg hadde fått emg nåkken sånne "klubbvenninne" som søstern når ho gikk gravid. så da sa eg at eg hadde trilledate me deg på nyåret, og mamma trudde nok ho visste kem du va :) du har en bror? som e eldre enn deg?

huska seff ikkje heilt ka ho sa lenger, men trur dåkke har jobba sammen i heimesjukepleien eller nåkke sånn? kan det stemme? jaja, uansett så sa mamma at du va søt :)

Ho heite forresten Sylvi og jobba i verna boliga no, oppe med solbakken. jobba i heimesjuk. før :)

hmmm.... blir moro når vi endelig møtas då :)

ha ein super søndag, no må eg få steika i ovnen!

(eg e blitt 1950 talls husmor likevel!!! Strikking og søndagssteik!! eg smøre matpakke te sambo kver kveld og!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!)

skrekkslagen klem fra meg

Skrevet

Hei!

Ja no blei eg jammen glad for at du ahdde svart!! Like kjekt kver gang!

fest ja...er visst lenge sidan eg har vore på fest! Men eg skjønna at det vart litt kjedelig når det var som det var på festen. Eg kjenne ikkje den filmen du snakka om (Mona Lisas smile), men trur eg skjønna litt ka det går i! Og som du sie - det fins tid og sted for alt, og det ekje nødvendig å gjør alt på en gang. Trenge f.eks ikkje vere gift, ha volvo, hund, hytte på fjellet og hytte ved sjøen og steik til middag kver søndag for å få en unge. Men for all del, eg e gift (ei historie i seg sjøl, men kort fortalt så bestemte vi oss fem-seks veke før sist nyttårsaft for at vi gifta oss på nyttårsafta med berre nåkken få gjesta istedet for til sommeren den 24.juni), og har ein grei plass å bu (det ekje til å stikke under ein stol at eg e litt misunnelig på dåkke med hus - eg kjenne jo at det hadde gjort godt for kjerringdelen av sjela mi å ha eige vaskerom og eit kjempestort kjøkken!!). Men ellers e vi vel ikkje særlig A4 - eg drive å studera endå (litt ambivalente følelsa til akkurat det no, men det går seg til), har absolutt ingen fancy bil, men ein sikekr ein som duge til vi har to fulle inntekte og ellers e vi gankse glad i å kose oss i kverdagen, så vi ekje så flinke å spare så amsse penga....men oi oi, no sklir eg visst heilt ut her, eg veit jo ikkje ein gang om eg hadde forstått det med den femtitalsfamilien rett, men men..haha, må el litt av meg sjøl og engasjementet mitt no...hehe, men vi ahr det jaffal supert som vi har det og e kjemepfornøgd med det! puhh...

og shopping med mannen ja...det blei fredag istedet for lørdag, dvs litt begge daga. og eg kan røpe at du kan trekke tilbake minst halvparten av misunnelsen på at han vil vere med - for minst halvparten av motivasjonen hans for å vere med på det e at eg ikkje skal gå heilt bananas og handle ein drøss med kjekt-å-ha-ting, og ting som knapt nok e kjekt å ha...hahaha. han syns det e litt artig å vere med også (må eg jaffal innbille emg sjøl), men som sagt, eg kan få lyst på ein del meir ting enn vi trenge :-). Men no må eg nok legge inn årene eg også på denne handlinga, for no er det berre nåkken heilt få småting igjen, som f.eks et par pysjamasa og regntrekk til vogna. og bilsete forresten. mykje ekje det uansett! på lørdag handla vi litt klær - ullbodya (har du kjøpt masse i str 50??? vi har litt, mne ikkje så masse, syns det e vasnkelig å vite kor masse vi trenge), ei sparkebukse i str 50 (fy søren så fiiiiiin den e!!! med saua på!! hihi) og et par ull"tøfla".

*er med på å krysse fingrane for ei frisk og god uke - kanskje til og emd for litt pensumlesing*

eg har ikkje heilt gitt opp jakta eg heller - men no ser eg deg for meg ut fra det bildet på bim og at du e søstra til jorunn (som eg ikkje kjenne men berre veit kem e når eg ser ho). har ingen peiling på kem du e masse ilag med og sånn. og no irritera det meg litt med mora di, at eg ikkje hielt klare å plassere ho! Eg hadde sommarjobb i heimehjelpa (som hadde kontor ilag emd heimesjukepleien) to somra, så det e nok derfor ho veit kem eg e då. og ja, eg har ein bror, dvs sei, eg har to eldre brødre. Eg lure på om begge faktisk har jobba i jakob sandeveien (jaffal der med solbakken, trur det e jakob sandeveien det heite), men gunnar har jobba der mest trur eg, om somrane med dei også. han hin heite øyvind. og mora mi heite forresten astrid og jobba i banken, så du har vel namna på heile familien tenke eg!! haha. ja, det skal bli artig når vi treffast og trilla avgårde! det e faktisk berre rundt to mnd, så e vi mødre...wow.

vart steika god forresten?? eg prøvde meg på steik for første gang for nåkken veke sia - eg og mannen med svinesteik til søndagsmiddag...kjære folk, e vi blitt gamle elelr?? haha, jaja, godt var det uansett :-). akkurat no står vel du og smøre matpakke også - *fnis*. eg e vel ikkje et hakk bedre...eg lagakje matpakken , men han får no ferdig middag kver dag når han kjem frå jobb :-). men men, vi skrivast!!

som sagt - vi satsa på ei god veke - på alle måta!

klem frå ho som har vore i fireårsdag i dag (og skjønt ein av konskvensane med det vi har gjort...hehe)

Skrevet

oi, vart visst dritlangt...håpa du overleve!!

Skrevet

Hahaha :) eg drømte om deg i natt!!! Vi va på fest(?????) og møttes i trappa! det rare e at ho eg såg i drømmen E fra florø, men eg kjenne ho ikkje, tenkt så UTROLIG sært hvis det faktisk e deg eg har drømt om då! for når eg såg "deg" utbraut eg; ja! du er er seff Åshild! at ikkje eg har kobla det før! *ler*

Vi blei iallefall gla for å sjå kverandre då :)

mamma e forresten ikkje masse lik meg, ho e lita og har kort mørkt hår(mulig ho satt og va ettelleranna "sjefs"greie når du hadde sommerjobb? trur ho va nåkke sånn...) i motsetning te meg som e lang som ett vondt år :) eg har en lillebror som heite alex og e 18 :) og pappa heite Jan, så då har du heile min familie og! kem eg henge med....veldig ymse du! Spørs kor langt tebake vi går! når eg va fjortis hang eg sammen med jostein, ove ronny kjerpeseth, allan madsen... dissa Rånerane på snorreplassen veitu :)

No e eg vel mest ilag me ho unge frk kvellestad(iris) Marie Jensen og slike :) veit ikkje om du blei klokere av det?

hahaha! steika ja! i oppskrifta sto det 1,5 til 2 tima, men det tok vitterlig tre tima og steike dinna kjøttbeten :) heldigvis ,meldte middagsgjestane avbud, for sambo klarte å kvelve nerpå heile steika på 1,2 kg! eg hjalp jo te eg og, men kjeeeeeeeeeere folk! *ler* så eg trur han synes det va himla godt!!! (må legge te at sambo er en meget tynn og småspist mann egentlig, som bare spiser sin vekt i godteri vanligvis)

hahaha :) det e godt vi e enige :) Eg dissa absolutt ikkje folk som e gift, synes tvertimot det e romantisk og trygt og... men ikkje nåkke for meg .) e litt nazi på å beholde friheten min kanskje?kem veit :) tanken på å sjøl være gift appelera ikkje te meg.... Vi har og delt økonomi til de fleste store forargelse(skjønna ikkje koffor nåkken har nåkke me det å gjøre i det heile tatt???) Må innrømme at eg føla meg litt trengt oppi ett hjørne av bedrevitera som skal fortelle meg kossen ett forhold skal være te tide :) nåkke som provosera meg veldig, sia eg og ray har vært sammen sia eg va 14, altså i 9 år ! må no vel ha LITT erfaring eg og?

hahaha! hoh! der kjente eg ett hormonangrep satt i gang! iallefullefall, kor dåkke gifta dåkke då? synes det høyres veldig romantisk ut eg! plutselig bestemme seg for at, nei, no gifta vi oss! og på nyttårsafta! fortell!

herlighet ditta blei langt! og eg e ikkje ferdi enno!!! *ler*

eg har en del i 50-56, men ikkje så innmari masse....trur eg har to ullbodya(sparkjøp, anbefales) og to vanlige? har kjøpt i slike "kombistr, 50-56 istedenfor bare 50 hvis du skjønner? 62 derimot har jeg MASSE!! det er liksom den mest populære str :) men er liksom pysjer og strømpiser jeg har minst av tror jeg... tenkte jeg skulle sende pappaen på shopping mens jeg lå på sjukehuset hvis vi mot alle odds får en liten str50 baby:) mammaen te Ray skal kjøpe hentedressen, og så har eg lånt body og bukse som Jennifer til Jorun og Jostein blei henta i :)

og så fikk eg bilsete på fredag! vi har kjøpt ett recaro sete, 0-13 kg. kjøpte det brukt, så vi ga ikkje meir enn 600 for det, de kjøpe det for 6 mnd siden :) så e meget fornøyd der :) hadde i utgangspunktet tenkt på å leie gjennom orsikringsselskapet, men når vi fikk det for 600, synes vi det var litt greit :)

Ellers har vi endelig fått opp stellebord/benk på vaskerommet!!! Flinke sambo ordna det i går :) det blei litt feil i forhold te ting vi har tenkt, men men. pent blei det!! så no står det skittenskurver og vaskemidler overalt her, skal sette opp hyller og gjøre ferdig i dag :) Vi begynte halv åtte i går kveld, så rakk ikkje over alt :)

og jada, eg smøre matpakke :) to te frokost, tre til niste pluss ei frukt .) melk får han på jobb :)

Tjohei for oss redebyggere!!!

nei, nå må jeg surre meg til å få gjort noe her :)

ha en knall dag, og krysser finger for at du får lest mye!

klem fra ei som i tillegg har skjønt at vi e dømt til å ha barneselskapa innendørs!!!!!!

Skrevet

åååååååååååååååå.............Dytt!

*tror vi må lage ny tråd igjen*

Skrevet

Hehe - det beste e at det komme til å bli sånn -ååå, det e du som inger, det burde eg jo ha skjønt!

blir ikkje klokere på iris, men veit godt kem marie jensen e - har gått i klasse med broren hennes på barneskolen (fy flate så lenge sia det e no!!) og så har eg spilt i korps med marie. så hvis du ikkje allerede har spurt ho, så veit jaffal ho kem eg e :-). ikkje at vi kjenne kverandre så godt at det gjer nåkke, vi har vel egentlig berre spilt i samme korps og e på hils kan du sei. de andre du nevnte e sånn at eg veit kem de e, men som eg ikkje kjenne litt en gang.

haha! du må ha vore heldig med den steika ja!!! eg må sei eg e imponert over at gubben din greide å spise opp! men men - ta det som et kompliment :-). og når det e snakk om mat: eg har vore kjerring og husmor i kveld, så no har eg baka brød og laga sjokoladekake. Har hatt så lyst på kake i det siste at i dag va det ingen vei tilbake! det va jo sjølsagt han gamle som eg bur ilag med veldig glad for - gjett kem som skal ha kake til niste i måra...naboen vart forresten også glad. vi låna nemlig garasjeplassen til naboen, men dei skal absolutt ikkje ha et øre for det. vi e jo kjempeglad for at vi får ha gliset (les: ei tolv år gammal knallraud stasjonsvogn) innendørs no til vinteren, så eg må jo takke på en måte. i dag blei det kake, neste gang kan dei kanskje få ei sekspakning el to (det e et brødrepar på 21 og 24 år, så dei blir glad for slikt). eg har jaffal tenkt at det må dryppe nåkke småtteri på dei av og til som takk for lånet!

og du - eg trur du skal stole på deg sjøl når det gjelde kossen forhold du vil ha!! kjære folk, andre må no vel faktisk berre drite i korleis dåkke ordna økonomien! ka som e best må jo vere opp til folk å bestemme sjøl, og ingeting e vel bedre enn den andre så lenge en enig om kordan en vil ha det. vi har litt meir delt enn dåkke, men det e nok av den grunn at eg e student og han e den einaste med ordentlig inntekt...så her e det skeivfordeling de luxe, og gjett om eg gleda meg til å tjene ordentlige penga sjøl!! nei, å eg fyre meg visst oppp eg no...hehe...syns berre at andre kan la vere å bry seg om sånt så lenge en ser at folk e fornøyd med måten de gjør det på. men men...alltid nåkken som veit best kordan andre burde ha det og gjør det, fordi deires egen måte e den einaste rette. det går litt på ditta med kem som gjør ka i huset også, nåkken e så hysterisk opphengt i at mannen skal gjør ALT det damene gjorde før, for en kver pris. eg e sjølsagt for likestilling og lik lønn for likt arbeid osv, men koffor skal eg vente på at gubben komme heim sånn at han laga middagen berre fordi han e mann??? kanskje eg e for svolten...hehehe. men men, han vaska opp, og takk gud for det, for det syns eg e heilt pyton! men men, nok om ditta, eg blir sittande i heile natt om eg ikkje gir meg no, tippa du har skjønt for lengst kor landet ligge og ka eg meina om ditta..haha.

og giftinga vår ja...vi hadde som sagt satt dato 24,juni, men fant plutselig ut at det va lenge å vente. begynte vel mest som en spø frå mi side at no drite vi i heile greia så går vi på et kontor på lørdag og gifta oss. så visste eg ikkje rodet av det før eg hadde ringt rundt for å sjekke om det va mulig å brudekjole klar på så kort tid, om vi fikk kirka, om det va en plass å ha festen på en sånn dag, og litt anna smådill. mødrene våre va sånne begeistra med en gang, ditta vart jo ikkje heilt sånn vi ahdde snakka om at vi ville gjere det, og dei vart vel litt stressa og va redd for at die ikkje skulle få bakt nok og sånn. men når dei hadde sove på det va dei glad dei også. så vi gifta oss i kirka i florø på nyttårsafta (ganske fantastik ver til å vere den dagen i florø, til og emd stjerneklart seint om kvelden), hadde middagen på vino (som no e lagt ned) og kaffien heime hos foreldra mine. vi va 26 stk til sammen (hadde blitt magne fleire om vi venta til sommaren) - vi ahdde det heilt topp, dagen va kjempefin, vi blei gift og va veldig glad for det. så sånn kan det gå. dei fleste trudde jo sjølsagt at eg va gravid sia vi fikk hastverk, men der tok dei feil! og som mamma sa - vi leve jo i 2006, det e jo ikkje så voldsomt mange som springe og gifta seg fordi dei e garvide no lenger...og takk og pris for at vi sleppe det forresten. men men, det va no litt av den historia!

høres ut som dåkke e hakket meir klare enn oss til babyen komme, vi har ikkje stelleplassen kalr, og heller ikkje fått kjøpt bilsete...men men, det komme nok! og han samboerene din e gjerne litt meir effektiv enn min - han her i huset må ha litt id på seg før han sette inn støtet...men det pleie bli bra til slutt, så det blir det nok dinna gangen også!

og eg må berre kommentere den herlige brødskivesmøringa di!! fniste litt når eg leste: "to te frokost, tre til niste pluss ei frukt .) melk får han på jobb :)". full kontroll, og han ete sunt og ordentlig! det e jo bra :-). kan forsvare kakene til lunsj for mannen min sin del med at, sjøl om det e ei stund sia no, så baka eg vanlegvis brød, og det e på ingen måte loff. snarare tvert imot - det e grovt rugbrød! så vanligvis har han ordentlig lunsj han her også :-).

men no MÅ eg avslutte!! på tide å ta kvelden også tenke eg. hakje lest en dritt i dag, men kanskje i måra??? satsa på det...

hilsen ho som innser meir og meir vi ikkje har tenkt gjennom med det å få vinterbarn...hehe - det meste ordna seg!

Skrevet

*hehehe* eg ler så eg grine her eg sitte, litt usikker på kor eg ska starte!

vi e tydeligvis HEILT enige i kordan ting skal være og ikkje være i huset eg og du :) vi gjere det må vår egen måte, og det skal andre berre d***e i :) herlig! og når det komme te middagen her i huset og, eg komme først heim, eg e sulten og derfor laga eg middag :) de gangane eg ikkje gidde, og tvinge han, blir det grandis eller den ferdiglaga fiskegratengen eg hadde tenkt å varme opp neste dag :) (ergo, ikkje bra nok) *ler av meg selv*

hahaha! har du gått i klasse med bjørn erik ja? OG spilte i korps? eg begynne å få en merkelig følelse av at du faktisk E ho eg drømte om i natt!!!

Eg har faktisk ikkje tenkt på å spørre marie!! det må eg få gjort :)

*nettet snører seg her*

Du e meg ei snille husmor du! tenke dei to naboane dine sette pris på litt bakst, og litt heimelaga mat e nok ikkje å forakte heller! og pils....til sommaren skal eg faktisk ta meg en tur på flåten og unne meg ei kald ei :) det blir deilig det! va liksom ikkje sommer i år uten :)

synes bryllupet ditt hørtes fantastisk romantisk ut eg!!! nesten(men bare nesten) så du fikk meg te å vurdere litt her :)

tja, om han mannen min egentlig e so rask? det e fleire mnd sia eg begynte å mase om stellebord, en mnd sia vi hadde laga tegninga, tatt mål OG skreve liste over materiale... ei uke sia eg og ei venninne tok skjea i eiga hånd og reiste og kjøpte benkeplate :)

No sto eg meir eller mindre over han med en hammer og trua med å gjøre det sjøl :) men men :) jobben e no gjort iallefall!

Bilsete fikk eg ordna for eg visste at tantebarna te svigerinna mi (tvillinga) e seks mnd og skulle bytte sete pga avtale med forsikringsselskapet :) Eg har bare veldig store øre og følge med på alt :)

Eg e tross alt barnehagetante, så klart har eg kustus på ka han ete ;)

*Ler*

eg oppdaga at de dagane han hadde spist frokost og smørt seg niste var han plutselig mykje meir opplagt når han kom heim etter jobb :) istedenfor å kvelve i seg pepsi og slokne på sofaen, fikk eg han til å gjøre alt eg ville i huset :) desverre slutta han å smøre seg niste, kjappere å kjøpe på shell!! *mannfolk*

så det er faktisk heile grunnen :) men eg lar han leve i trua av at det e berre fordi eg e så fantastisk snill :) eg e jo det og då!

nei kjere folk! klokka e jo midt på natta!!! får komme meg i seng tenke eg :)

tjohei! og god natt :)

Skrevet

en solid... DYTT!

Ser ut til at lesinga gikk bra i dag?

klem

Skrevet

Hahahaha! To alternativ for koffor eg ikkje svarte i går - enten ditt alternativ (at eg las), eller (det som desverre er rett) at eg gjorde ein heil del andre ting....joda, eg va bl.a. på jobben med permisjonspapira. Sia vi ikkje skal gjere ditta heilt ette boka så e jo det ikkje berre enkelt. Gubben skal nemlig ta permisjon etter mine seks veke etter fødsel, og eg skal (jaffal liksom) studere 100%. Men eg har jo ein jobb i tillegg, som eg helst vil eg ha perm frå første månadene, men det blir jo ikkje fødselsperm for då går det utvoer mannen min sine fødselspenga (begge kankje få det samtidig), så derfor må eg ta ulønna perm...mulig du ikkje forstod en dritt av det eg nettopp skreiv, men det er heilt greit, vi har brukt tid på å forstå reglane og lovene (og vi forstår endå ikkje alt), og i tillegg har vi fått den minst glupe (det va MILDE ord, berre så du veit det) saksbehnadleren på trygdekontoret...ho må lese seg til ting som alle kan sjøl om dei ikkje ein gang har vurdert å få unga. Jada, fyre meg litt opp eg no når eg tenke på ho, så det må eg la vere! Men nok om det, får tilbakemelding fra sjefen i måra el fredag, så det e opp til kommunen ette det. Bla bla. Ellers ka gjorde eg i går? TJa, jo, eg åt fisk til middag for min kjære jobba overtid (han ekje akkurat begeistra for sjømat i det heile tatt, men det blir andre bolla når babyen også skal ha middag ilag med oss) og la meg på sofaen etterpå og sovna sjølvsagt...så va det tur på ikea på kvelden. så dagen gikk no den, uten at eg opna så mykje som ei bok...

*føle nettet stramme rundt halsen*...marie klare nok å forklare kem eg e ja :-).

om ikkje eg drømme om pils (eg blir fremdeles småmobba fordi eg e som en fjortis i alkoholveien, ang ka eg lika altså, ikkje mengde), så hadde det vore så godt med ein iskald cider og *fy meg for å tenkte på det i det hiele tatt* en røyk! Men, eg har ikkje tatt eit drag etter at eg vart gravid (greide ikkje slutte før det vart alvor desverre) og må jo prøve å holde på det etter fødselen også! Har alltid tenkt at folk som slutta når dei e gravide og begynne igjen etterpå må jo vere heilt fjerne, men fy søren altså, no har dei min fulle forståelse!! for eg kan fremdeles ha lyst på røyk inni mellom, og eg slutta i begynnelsen av april! men men, ein iskald cider på flåten hadde gjort seg :-).

*og plutselig hørtes din mann ut som min mann*. hahaha! eg må jaffal sjå ut som eg har tenkt å fikse det sjøl før han begynne (stakkar, han ekje sånn med alt, men kan han irritere meg med at han ahr all verden av tid). Et av prosjekta her e å rydde ei bod, så planen e at om han ikkje e begynt når eg komme heim frå volda neste gang (skal dit i veka som kjem), så skal eg ta meg med ein stol inn i boda, stige opp på den og begynne på øverste hylle...kanskje stygt gjort, men då får han fart på seg tippa eg. både fordi han ikkje vil ha meg ståande oppå ein stol som det fjellet eg snart ser ut som å vere, og fordi han har ting der som eg helst ikkje skal drive å flytte på (oppå der ligge litt av den barnlige sida av mannen min nemlig - radiostyrte bila og div i samme gate...).

og ang fruksot- og matpakkelaging - sjølsagt skal han leve i trua!! det e no vel ikkje nåkke å lage et nr ut av vel :-).

og no e eg heilt lost igjen, veitkje heilt ka eg har svart på, har prøvd å gjere andre ting samtidig (skrive ut nåkke artikla sånn at eg skal få følelsen av å vere student bl.a...). men no må eg finne ut om eg har alt eg trenge til middagen, kjem ei venninne på middag i dag, så eg tenkte eg skulle slå til med heimelaga lasagne.

men først: korleis går det emd skuldran dine?? betente og vonde el e de bedre? og kynnera??

ha ein aldeles strålande dag i svelvik - her i bergen ausa regnet ned :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...