Gå til innhold

syns det er litt rart at alle dere spådamer som har spådd meg har...

Anbefalte innlegg

spådd forskjellige mndr helt fram til april.. Jeg har blitt spådd å bli gravid i slutten av oktober..

november - desember..

desember - januar..

og en har spådd mars-april..

Må inrømme at jeg blir litt tullete av det...

Fortsetter under...

Hei petrinemor!

Skjønner godt du føler deg litt i villrede! Men husk at det er vanskelig å si noe absolutt og garantert riktig om fremtiden. Noen bruker kort eller pendel for svar, men andre bruker intuisjon eller syner som melder seg. Jeg er en seer.. For meg viser året seg som en sirkel. På denne er farver, bilder osv. Når spørsmål om graviditet kommer opp, plasserer bilder av den lille seg ofte på denne årssirkelen om du skjønner.. (Litt vanskelig å forklare, men..) Likevel; det er alltid mulig å ta feil. Dessverre. Ofte viser det seg at spådommene klaffer helt, andre ganger ikke...

Om du velger å bli spådd, er på en måte dette noe du må ta med i beregningen:0) Har forresten jeg sett på deg? Om du vil, kan jeg godt prøve, om ikke annet å se om jeg får opp noe av det samme som de andre? (Trenger da f.dato:0)

Ja jeg tar det jo med i beregningen, selvfølgelig :-) Bare litt frustrerende å få så mange forskjellige svar.. hadde jo håpet på at alle sa det sammen ;-)

Håper på at det skal klaffe for meg denne mnd..

Jeg er født 240282

Han er født 22.0178

Får opp nyttår jeg, mener det her ser ut til at graviditeten starter sånn i slutten av desember.. Ikke så lenge å vente det da? Håper det klaffer for deg snart, vennen. Og at det ikke blir for frustrerende med alle disse spådommene. Ønsker deg all mulig lykke til:0)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...