Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 I svangerskapet var jeg aldri bekymret for noe, nå nesten tre uker etter fødsel er jeg blitt skikkelig hønemor og overbekymret.... dagens bekymring som ramlet ned i hodet mitt er at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal bruke nesesugern, junior virker litt tett i nesen.... trykke inn ballongen og føre inn i nesa for så å slippe? eller føre inn så trykke ballong inn? samt at hvordan oppdager en at de små har feber... Vi har det nok litt varmt inne og jeg er kald på hendene mine til vanlig.tror ikke hun har feber, det er bare sånn tilfellerottefelle bekymring liksom..... Antar at junior bør virke litt slappere, varmere, mer hektisk? Også hvor langt inn i baken skal febermålern...... Ler av meg selv, men bekymret? oh yes. Synes det er så småflaut at jeg tror jeg signerer med anonym.....
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Hehe så søt du er du trykker ballongen inn før du putter den i nesen. Når hun har feber så kjenn med leppene og ikke hånden, får du en litt brennende følelse på leppene, men sjekk alltid med termometer hvis du tror hun ar feber. Termometeret er laget sånn at du ikke får dyttet det for lagt inn så ikke være bekymret, men du trenger ikke trykke det heeelt inn, du kjenner når det er langt nok inne ikke bekymer deg for alt du,, vet det er vanskelig men du gjør det unødig, lille babyen din har det sikkert kjempe fint, å er det noe som er galt så vil den si ifra
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 heheh....skjønner hvordan du har det. Er blitt sånn selv. Nesesuget skal du trykke ballongen inn, føre den inn i nesen også slippe. Gutten min virker alltid varn, han er varm av seg, men har ikke feber. Er du i tvil så mål tempen. Tempen skal ikke så langt inn men i hvert fall skal hele den sølvdelen nederst på termometeret inn i rumpa. Ikke noe flaut det. Har lurt på mye jeg har rødmet over jeg . )
Luca Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Har hatt nesesuger hver gang, men aldri fått det til...så det bruker vi ikke:-) Kjøp et babytermometer, så får du ikke stukket det for langt inn som Mami sier.....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Har prøvd, men aldri fått til Tør ikke stikke den langt nok inn sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå