Gå til innhold

IKM den 18 oktober. Symptomer anyone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. Jeg har ikm på akkurat den samme dagen:-) Merker ingenting jeg heller:-/ Harvært gravid en gang før, men da mistet jeg.. Hadde ingen symptomer da heller før ca ei uke etter ikm.. Problemet nå er at jeg har sånn pms-mage, så tror nok ikke jeg er gravid egentlig.. Men du kan virkelig godt være det uten symptomer:-)

Jeg har IKM mellom den 16. og den 18. Det varierer med 12-14 dager mellom EL og IKM for meg. Dette er min 4. pp og jeg bruker ikke å kjenne etter symptomer, men denne syklusen her har jeg mange symptomer... Er småkvalm, har kjempesåre bryster og er stiv og støl i korsryggen.

Tiden vil jo vise om det er grav.tegn eller om det er influensaen som spiller meg et puss...

Lykke til i alle fall! ;o)

det høres bra ut det lilletroll!!! håper det klaffer for deg :-)

jeg er for min del evig pesimist, etter å mistet nok en gang sist måned. merkelig nok har jeg en sønn med samme far, og han var den første, uten at jeg mistet på forhånd... jeg håper det bare er tilfeldig...

imens koser jeg meg med verdens søteste lille gutt.....

Annonse

Takk rosalilla!!!!! Det håper jeg også!

Men, bare så det er sagt, det finnes ingen fasit på om man skal ha såre/ømme bryster eller ikke eller noen andre symptomer i det hele tatt. Det som gjelder er om man kjenner at noe er annerledes enn andre sykluser, tror jeg. Men man trenger ikke kjenne noe som helst. En kollega av meg er seks mnd på vei og har ikke kjent noe enda - uten det at magen vokser da såklart!! ;o)

Nei, en behøver jo ikke kjenne noe.. Har vært gravid ei gang før, og mistet.. Det er så irriterende at jeg ikke husker hvordan det var... Hadde jo skikkelig ømme pupper og var dritdårlig, men jeg tror egentlig ikke det var før ei uke etter ikm.. Føler litt at jeg er gravid nå også..

Annonse

Jeg holder på å bli små rar av å vente her!!

Mine symptomer er : Stikkinger i magen*Lik el smerter men ikke så sterke*

Trøtt som fy!!

Blir kvalm når jeg røyker.*Holder på å kutte ned*

Svimmel.

Har ikm på onsdag. Vil teste NÅ!!! Hehehe

Å må ikke si sånn,blir jo enda mer gravid jeg da*I hode* thi-hi.

Tørr nesten ikke å tenke tanken engang i frykt for å bli skuffet.

Men du AnLin...husk...ingen symptomer er ikke dermed sagt at du ikke har en gullkump i magen....:)

*Krysser det som krysses kan for deg*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...