Gå til innhold

Merker virkelig mannen spiralen?

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg litt skeptisk spiral etter jeg leste at venter#2 sa at mannen merka den. Er det flere som har samme erfaringen? Min mann er ekstremt følsomt på slikt. Han merker at jeg var gravid på at jeg hadde forandra meg inni,. Er redd han ikke kommer til å like trådene. Får kanskje prøve og så heller ta den ut igjen om han ikke liker det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6683790-merker-virkelig-mannen-spiralen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer i grunnen helt an på hvor mye gynekologen/legen klipper av tråden. Har ei venninne som ikke fikk klipt trådene langt nok opp, så kjæresten hennes stakk seg faktisk på de og begynte å blø (også midt på penishodet da stakkar)

Er jo ikke alle som har det sånn, men har hørt en del historier hvor mennene sier det er som å møte på piggtråd inni der. Det skjedde ikke under hvert samleie (gjerne lettere i enkelte stillinger), men det var ikke noe kjekt for han å bekymre seg for "stikket". Da gikk det fra å være kjempe tent til å ikke ha lyst i det hele tatt. (For hans del). Har hørt at p-plaster skal være fint for folk som f.eks ikke kan bruke piller pga. overfølsomhet.

Har hørt at noen kjenner trådene i "doggy-style", men aner ikke selv. Har kun brukt p-piller, men kroppen ble helt "gal" av det, så vet ikke om jeg orker den karusellen igjen. Mistet helt mensen, så det var jo ålreit, men hetetokter var ikke såå stas, hehe.

sambo nekter meg å få satt inn spiral...

han har vært borti ei jente før min tid, som hadde spiral, og det var noe av det vondeste han har opplevd, sa han..

søstern min har hatt spiral, men legen stte den inn feil, så den var på vei ut av seg selv...

vet ikke hva slags prevansjon det blir hos oss, men en ting er sikkert: det blir IKKE spiral og IKKE p-sprøyte!! (har brukt p-sprøyta, den var gei den,men vi brukte 17 mnd på å bli gravide etter at virkningen liksom skulle være ute av kroppen...)

klem, klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...