Gå til innhold

El-smerter uten el? + noen spm om bc...

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner godt når får el, og denne gangen ingen unntak. Mensmurringer og el-slim. Har en babycomp som jeg har brukt i snart ett år - men har jo så langt bare brukt den som prevensjon så har bare sett etter hvilket lys som har lyst hver dag, og ikke fulgt med på tempen eller noe annet. På fredag og lørdag blinket det røde lyset, og det betyr jo at el er rett rundt hjørnet, og den 14. dagen var på søndagen. Jeg har alltid hatt regelmessig mens og alltid hatt el-smerter på samme tid i syklusen.

Har nå begynt å "bruke" babycompen min litt mer pga planleggingen, men er ganske forvirret egentlig. Registrerte samleie på lørdag. Når jeg trykket to ganger på sirkeltasten og en gang på minustasten kom dagens dato opp sammen med gutt/jente-symbol og en sædcelle. Trykket to ganger på plusstasten, så kom beregnet termindato og gutt/jente symbolet opp. De andre dagene jeg har prøvd dette kommer det bare opp streker i stede for dato...hvorfor det? Har jeg ikke hatt el? Det lyste rødt frem til torsdagen før det byttet over på grønt. Hvis det er en liten sjangse for graviditet burde vel de tre lysene lyse alternerende nå, eller? Har bare oversikt over tempen min de siste seks dagene, og den har ligget rundt 36,20-60 - hva betyr det?

Uff, ble mye spørsmål og mye rot dette her, men jeg blir så stresset av å ikke skjønne hva som skjer. Tenkte jeg skulle ta en el-test neste gang bc`en min blinker rødt, for å se om jeg i det hele tatt har el...for en el-test viser vel riktig?

Har hatt mens-murringer hele tiden siden før el, så jeg lurer jo på hvorfor det...+ vært mye cvimmel og kvalm om kveldene...men det behøver jo ikke bety noe...er nok bare litt stresset for tiden og da får jeg lavt blodtrykk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6683689-el-smerter-uten-el-noen-spm-om-bc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...