Gå til innhold

Skjelver i haka.... (12 uker gammel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I blant skjelver gutten min (12 uker) i haka... (Akkurat som om han hakker tenner/har lemus i haka).

Leste ett sted at det kunne komme av umodent nervesystem eller lavt blodsukker... Men trodde jo at når han var blitt 12 uker skulle han ha vokst av seg dette?! Og han kan ha spist ti minutter/en halv time før jeg ser disse skjelvingene... Ikke er det spesielt kaldt heller når jeg ser at han gjør det... Jeg ser dette ett par ganger i uka...

Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,da Luke var mindre så skalv han skikkelig.Han gjorde det vel til han var sånn 4 mnd.Spes.da jeg ammet og da han hadde smokk:O)

Skrevet

Takk for svaret! :o)

Har ikke vært veldig bekymret, men syntes kanskje bare det var på tide at han sluttet med dette... :o)

Skrevet

Det er visst helt vanlig ifølge en helsesøster jeg spurte. Hvor lenge de kan gjøre dette vet jeg ikke altså, men jeg spurte i forbindelse med min datter på to uker, og det var visst helt vanlig iallefall.

Skrevet

Datteren min gjorde også dette.Kom sånn skjelvinger innimellom. Spurte HS, men det var helt vanlig. Nå har jeg faktisk ikke sett det på en stund. Hvertfall ikke latt merke til det, så hun har nok gitt seg med det nå. Og hun er litt over 4 mnd... Så det går over av seg selv, og er helt normalt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...