Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #1 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er det fint? Tror prinsessa vår skal hete det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #2 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg likte ikke det navnet så godt... Men smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleputt Skrevet 14. oktober 2006 #3 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ruth alene er litt fint... Margith syns jeg ikke er så fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bestemora mi på 85 heter Margit, så greier nok ikke helt se for meg en liten baby hete det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 15. oktober 2006 #5 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ruth er veldig søtt Margith med h så veldig pent ut. Synes det var et pent navn. Ikke så vanlig, og det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til Rut Skrevet 15. oktober 2006 #6 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei Dattera vår er nå 20 måneder og heter Rut. Vi bestemte ossganske tidlig for det navnet. Responsen har vært svært positiv. Rut er et navn som er lett å huske og egentlig tror jeg det er et navn som kan bli trendy igjen. Begrunnelse: korte navn har vært in en stund. Det er også sagt at bibelske navn vil komme på moten igjen. Navnet er tradisjonsrikt, men det er ikke så mange som heter det blant de nyfødte nå. Margith har jeg ikke noe forhold til, men det er fint. Har du vurdert å kutte ut h-ene? Vi vurderte også å ha to navn, det ville da vært Rut Erika eller Rut Elisabet. Gå for navnet du og vær stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå