Gå til innhold

Vond kroppslukt!!! :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som merker dette??

Jeg har vært mye syk, og den personlige hygienen har vel ikke vært helt opp til sin vanlige standard. Men jeg vasker meg jo hver dag selv om jeg ikke dusjer. Likevel lukter det usannsynlig vondt i armhulene, som gammel svette! Det er motbydelig, og jeg merker jeg krymper meg litt hvis samboeren kommer og vil gi meg en kos. Det går ikke helt bort selv om jeg vasker meg grundig, her om dagen sto jeg og kokte meg i dusjen i en halvtime og såpet meg inn flere ganger, likevel kjente jeg at lukten hang igjen i huden.

Jeg er tidligere operert for overdreven svetting, og har derfor ikke noen svetteproduksjon i armhulene. Jeg går ikke rundt og er varm heller, selv om jeg vet det er vanlig å svette mer når man er gravid. Jeg syns dette er ekkelt og lurer på om flere har merket det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall ikke unormalt å svette mer når man er gravid, det er jo en av "bivirkningene" som listes opp her og der.

Hvordan dette forholder seg til den operasjonen du snakker om vet jeg ikke, men du er kanskje i kontakt med spesialister du kan spørre?

Du må heller ikke glemme at luktesansen din kan ha blitt mye mer skjerpet, det er ikke sikkert alle andre kjenner lukten!

Og så synes jeg du burde si ifra til samboeren din hvorfor du kvier deg når han vil gi deg en kos. KAn ikke han være "luktedetektor" for deg, og si ifra om det skulle lukte? Så slipper du å gå å engste deg.

Lykke til iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...