Gå til innhold

Hvilken symtomer hadde dere FØR ikm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har det sånn jeg også!

Hatt murringer/menssmerter siden EL , vært småkvalm, mer sulten enn ellers!

Og jeg har det liksom på følelsen av å være gravid!

Kan jo være ønsketenkning og at kroppen spiller meg et puss!

Annonse

jeg følte det ca 2 uker før IKM at jeg var gravid.. helt ubevisst holdt jeg meg ømt på magen flere ganger å sånn.. helt sprøtt.. nærmerer IKM hadde jeg mye mensmurringer. kvalme og ømme pupper fikk jeg ikke før i uke 6 ca.

Jeg fikk murringer i magen rett etter EL,men det tenkte jeg ikke så mye over...Men de ble sterkere og sterkere jo mer det nærmet seg IKM ,da ble jeg litt ivrig:o)

Litt ømme bryster,så lite at jeg virkelig måtte kjenne godt etter for å faktisk kjenne det.Så jeg var redd jeg innbilte meg det da...

Litt vondt i korsryggen

Løp oftere enn vanlig på do..

spiste ofte.måtte ha frokost med en gang jeg slo opp øynene på mårran,ellers ble jeg kvalm.

Pluss at jeg hadde et bitteliten blødning(tror det var 1,5 uker før ikm)

Fikk pos test 3 dager før ikm.

Ømme bryster, og det var i grunn det hele. Noe jeg også pleier å få når mens skal komme. Mulig jeg hadde flere symptomer, kjente vel egentlig ikke etter - for oss klaffet det på første forsøk, så jeg ble rett og slett overrasket da mens uteble. Men ikke mindre glad av den grunn!!!!

Jeg skal bli mamma - jippi!!!

Du som lurer på om kroppen spiller deg et puss. Slik har jeg det også nå.. Utrolig trøtt, kvalm og murringer i korsryggen.. Går og tar meg på magen hele tiden og ønsker så inderig at det skal være et lite liv der inne.. Og så hvis mensen kommer så VEt jeg at jeg kommer til å bli så inderlig skuffet.. Prøver jo å instille meg på mensen men det er så vanskelig:(

Hei Lille Marthe!

Ja, hvis jeg ikke er gravid nå så tror jeg at jeg blir nokså skuffet!

Har prøvd i 3 pp nå og har ikke hatt disse symtomene siden jeg har vært gravid!

Føler sterkt at jeg er gravid denne mnd, så hvis tanta kommer blir jeg nok veldig skuffet, ja!

Krysser fingrene for oss begge!:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...