Gå til innhold

j....... vondt i mellomgulvet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uke 41 i dag.

de 3 siste ukene har jeg hatt mye murring, mageknip og kynnere. også i natt, men i dag da jeg vokna hadde eg vannvittig vondt i mellomgulvet. føles som hele babyen vil falle ut.hodet har vert festet i 6 uker så det kan vel ikke være dette heller... innimellom kommer mageknipen. noen som vet hv asom skjer??? greier jo ikke gå oppreist i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen??? har ikke forstoppelse eller noe... MASSE bevegelser nå, magen gåt ut til alle sider, frem og tilbake...

Skrevet

Hadde jeg vært deg så ville jeg ha ringt føden jeg. Jeg hadde tegn til svangerskapsforgiftning her og da hadde jeg veldig vondt i mellomgolvet. Ring nå, desto før desto bedre. Du bør ta alle symptomer på alvor nå da du har kommet så langt i svangerskapet ditt..

Lykke til:)

Skrevet

Jeg også hadde sinnsykt vondt i mellomgulvet da jeg våknet her en dag i uke 41. Så jeg ringte føden og de synes det var best jeg kom inn til en sjekk. Det viste seg at alt var i skjønneste orden med både mor og barn. Det var nok babyen som hadde ligget å presset lenge på det samme stedet. Jeg fikk beskjed om at dette ikke var uvanlig nå på slutten da livmora er bra strukket, babyen er stor og alt annet er bare skvist unna inni der liksom.

Men jeg synes du skal ringe føden og snakke med de, du klarer vel ikke å slappe ordentlig av før du får sjekket at alt er i orden alikevel tenker jeg.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...