Gå til innhold

Noen som også opplever "leamus" i magen ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Juhujenta!!! Har hatt leamus i magen i to uker snart. På høre side og midt i magen. Trodde ingen andre hadde det... Så da er jeg ikke alene da jo! Lurer på hva det betyr. Kan du se noe for meg? født 13.02.82. Mannen min 30.09.75.

Håper leamusen betyr graviditet på oss begge!!

Stooor klem

Ja det er så merkelig. Kjennes ut som de første sparkene i magen. Hehe. Men er jo ikke det. Lurer liksom på hva det kommer av.

Ja det det går bra med meg. Skal snart ut å handle litt. Trenger vinterklær til min datter. Vips, så kommer jo snøen og blir kaldt. Så greit å være ute i tide.

Maria, jeg klarer ikke å føle noe nå. Men krysser fingrene for deg.

Hihi, ja kanskje leamusa betyr at det er noe på gang her. Hadde vært noe det. Eller kanskje det er et tegn på EL ?

Gynokologen min så jo forrige fredag at hun så EL mi var på vei i venstre eggstokk, og det er der jeg kjenner leamusa.

Nei jeg vet ikke hva det kommer av jeg.

Klem

Annonse

hei.. trodde det bare var meg.. jeg og opplever leamus på venstre side spesielt.. pratet med legen min om det, hun sa det var helt normalt, men at man skulle passe på hvis det spredte seg rundt om i kroppen. vet ikke helt hvorfor. men tror ikke det har noe med el. å gjøre..

artig at vi er fler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...