mort3? Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Hei! jeg er ny her.Har to barn fra før og vi går for nr.3. Ble gravid på første forsøk etter å ha fjernet spiral i juli. Spontan aborterte 11.9 og har ikke fått mensen enda.Tok en test i går som var positiv. Hvor lenge er Hcg hormonet i kroppen etter en SA? Trodde det ble borte etter ca 2 uker.Mulig jeg er gravid igjen. Vet at det bør gå en syklus før en forsøker igjen....Er kvalm og har mens murring.. Er rimelig forvirra nå.
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Oi oi oi.. Så spenndene.. løfter denne for deg, jeg for jeg aner ikke hvordan dette er etter en sa, men trodde en positiv test uansett betydde at du var gravid.. Kan noen andre hjelpe? Mulig Mort3 har knakende gode nyehter her. Iallefall skal jeg være den første til å gratulere:-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 heisann mort3 mye har å si hvor langt du var på vei da du mistet. når jeg mistet etter 5 uker, tokk det 4-5 dager før testen var neg. da jeg mistet i uke 7 tok det ca 7-10 dager. hvor langt var du??
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Står litt om dette på www.pernille.info Hadde du horomonspiral el vanlig spiral?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg mista nå i uke 5, 4 dager etterpå viste blodprøvene mine 0 tegn på graviditet. Det forsvinner visst veldig raskt. Tror jeg bare kan gratulere deg jeg!! GRATULERER!! Hold godt fast på spiren. Krysser alt jeg har for deg. Vet hvor vanskelig det er med SA.
melkekua™ Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg nå si at du er gravid igjen ;o) Hcg går fort ut av kroppen...bruker ikke 4 lange uker på det...så det er nok en ny spire der inne ) Lykke til!
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Hei mort3? Jeg mistet for 5 uker siden i dag - 2 dager før deg. Mine tester ble negative etter bare litt over 2 uker - og jeg var i 12. uke. Tror ikke at HCG holder seg i kroppen så lenge som fra 11.09 og helt til nå - det er jo over 1 mnd. Du er nok gravid Jeg ville tatt en tur til legen for å fått det bekreftet hvis jeg var deg. Lykke til;)
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg tror du er gravid. Jeg mistet i uke 7 og 4 uker senere var testen positiv igjen. Jeg er nå 12 uker på vei....
mort3? Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2006 Tusen takk for mange positive svar.! Det var kjempehyggelige meldinger å få!!Jeg var i uke 6 da jeg mistet og hadde bare vist at jeg var gravid i ei uke da jeg begynnte å blø. Det er helt utrolig hvor fort man tar den nye spiren til seg og innkluderer den i alt av planer. Og for et rede innstinkt!! Hadde ryddet hele mørkeloftet på to dager... Skuffelsen var stor da jeg mistet. Tørr ikke å tro at dette er noe nytt og er selvfølgelig redd for at det skal skje igjen. Tror nesten jeg må ta en blodprøve for å sjekke Hcg mengden. Ps: jeg brukte vanlig spiral. Og igjen takk for støtten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå