Gå til innhold

Til dere som har vært på lap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde lap for over 2 år siden, og da gikk jeg på p-sprøyte, så min syklus ble ikke forstyrret,da jeg ikke hadde noen:-) Men jeg hadde heller ikke noe blødning fra skjeden... Jeg klippet da disse leddbåndene rundt livmoren...det jeg husker er at jeg hadde fryktelig vondt de første dagene. Og følte meg ganske mørbanka en tid etter.

Har du hatt blødninger???

Det kan jo ha noe å si hva legene har gjort:-) Det går nok over innen et par dager..... Da jeg hadde lap for 6 år siden(har hatt 2) blødde jeg i 4 eller 5 dager, småblødde liksom...

Er du ellers i bra form??

Jo takk formen er ok i dag! Var ganske så slapp, svimmel og uvel i går og torsdag. Ellers hatt litt problemer med å tisse og er selvfølgelig noe mørbanket magen. Tar fortsatt smertestillende, men orker å gjøre litt annet enn å bare ligge på sofaen i dag, så det er godt!

Annonse

Hold deg i ro så lenge du kan... Jeg husker jeg fikk beskjed om å ta smertestillende jevnlig hele tiden de første dagene pga luftsmertene... Og de er vonde... Jeg hadde også luftsmerter under ribbeina også.. ikke bare i skuldrene. Håper du kommer deg snart....Riktig god bedring!

Klem fra meg til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...