Gå til innhold

Iselin 79, gravid med mirakel

♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så du hadde et innlegg her om lite liv igår...dvs, jeg så det ikke før nå da.

Vi har jo lik termin, og sånn har min baby vært de siste dagene også - helt til igår kveld!

Har vært veldig rolig helt siden sist fredag, men igår kveld EKSPLODERTE det med liv. Vet ikke om den snudde seg eller hva jeg, men plutselig VELDIG mye liv...

Men ring føden hvis du er nervøs vel... Jeg har lurt hele uka på å gjøre det, men vil liksom vente litt hele tida...

Men vent å se, plutselig eksploderer nok "mageboeren" din og!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei du..:)

Ja, var veldig bekymret her den kvelden, hadde jo trent og alt den kvelden og det var forstatt ikke noe liv, eller ikke noe å snakke om iallefall, bare et dult innemellom...

Jeg dro jo ned på føden, for de ville jeg skulle komme, og sjekket jo med sånn ctg og ultralyd og sånn...så alt var heldigvis bra....

Når hun begynte med UL apparatet så var det jo selvfølgelig masse liv, mer liv enn det hadde vært på mange dager... Hun kjente det til og med at det dura i den ultralyd dingsen hun søker på magen med...hehehe..:)

Greia er jo at hun har snudd seg med hodet ned nå, og jeg har foranliggende morkake der oppe, så hun ligger jo å sparker i den, så da er det jo ikke rart jeg ikke merker det så godt... Det var uansett utrolig betryggende å få sjekket det ut. Ble tatt kjempe godt imot på Ullevål og hun legen som gjorde Ul`n var fantastisk...

Hvor skulle du føde igjen?

Skrevet

Jeg skal føde i Fredrikstad... Vet ikke kjønn enda, så har bestilt privat UL på torsdag, og håper vi får vite det da! Det er jo så lite kjønnsnøytralt å få kjøpt syns jeg.

Så har stort sett bare kjøpt seng og vogn foreløpig vi.

Har god tid tenker jeg, men fikk litt panikk her om dagen da ei mamma i b.hg der jeg jobber fødte 10 uker før tiden!!!

HJELP - vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde født om ei uke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...