Gå til innhold

Min siste dag på 2.tri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen går jeg over til 3.tri... hjelpemeg så fort dette svangerskapet har gått! Men som tilstanden er nå med bekkenløsning, CT, hoven kropp, svangerskapskløe og generelt utslitthet så er det kanskje like greit... hehe... Velkommen etter, jenter!! I'm off!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!

Lenge til jeg kommer etter..... Er bare i uke 16...

Skrevet

Grattis grattis:))) ja tia flyr, syntes også at dette svangerskapet går fortere enn det første. Du får prøve å ta det med ro nå da som du har blitt sykemeldt, lettere sagt enn gjort kanskje hihi:))) Var det hyggelig avslutning for deg på jobben i går da? Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, og håper du greier å kose deg siste rest på tross av alle plagene :=)

Skrevet

Hyyyl!! Orakelet mitt!!! :(;)

Grattis så masse, og kos dæ :)

Skrevet

var faktisk kjempekoselig, fikk masse klemmer og kake og gave og greier... veldig trist å reise hjem.. men jeg måtte bruke over en dag for å komme meg igjen etter to dager på jobb :( Så jeg skjønner godt hvorfor jeg er sykemeldt ja! nå skal jeg prøve å venne meg til tanken på å gå hjemme, prøve å tenke på meg selv og kose meg litt innimellom også!

Skrevet

hehe den var til Ina....

Krølle: bare å stikke innom 3.tri hvis du lurer på noe, vennen :) jeg er fremdeles ditt eget orakel selv om jeg er på et annet forum! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...