mammaen til aug00&sept06 Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Kan gjerne gå en halvtime uten at hun raper...er så slittsomt om natta er det nødvendig å alltid la henne rape etter et måltid???
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Vi raper ikke om natten, men nå raper hun sjelden uansett hvor lenge jeg sitter.. Til gjengjeld fiser hun mye da, kanskje derfor.. Noen ganger hjelper det bare å "bøye" henne litt, det skyter av og til fart på det.. Er det ikke meningen at vi skal få de til å rape så ikke luften blir værende å gjøre vondt for de? Du merker jo fort om h*n er utilpass etter måltid uten å ha fått rapet... Noen barn får jo mer luft i seg enn andre...
Duddlidu Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Det tror jeg er veldig forskjellig fra barn til barn. Jeg må jobbe mye med gutten min etter mat for at han ikke skal få vondt. Har skulket noen få ganger på natta, og angret etterpå. Tar mye lenger tid å roe et barn med magevondt. Andre svelger nesten ikke luft, og trenger derfor ikke å rape så ofte
Hidjey Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Min lille krabat vil nesten aldri rape, men til gjengjeld så braker det alltid godt i bleia etterpå og underveis i måltidet. Helsesøster sa at det er helt normalt..
mamma`n te Kaja Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Lille her raper nesten aldri etter måltidet hun heller... Kommer noen kraftige sånn innimellom uavhengig av måltidet da... men også hun fiser noe voldsomt underveis og etter måltidet.. har vært endel plaget av luft, men ga fort opp å prøve å få fram rapen om natta.. det gikk veldig bra.. hun sov videre uten å plages.. Må vel bare prøve seg fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå