Gå til innhold

Smerter i mellomgulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inatt hadde jeg knip lignende smerter i mellomgulvet. De gikk også bakover i ryggen.Det har blitt bedre nå utover dagen, men jeg har også diare og hatt en del luft imagen. pga av sistnevnte tenkte jeg at det var fordøyelses systemet som gikk litt i ball pga av plassmangel, men pga at det også går bak i ryggen så tenker jeg at det kan være strekking av muskler og press på nerver???

Noen som har opplevd noe lignende?

Har hatt det en gang før og gikk da til legen som sa at slike vondter var vanlig. Fikk høre hjertelyd den gangen og alt sto bra til, så jeg er ikke så veldig stressa med det egentlig.......

Men jeg syns jeg kjenner mindre liv idag også da, men det er vel fordi jeg går rundt og kjenner etter sidne jeg for en gangs skyld har fri hehe.Må le av meg selv egentlig, vi blir litt stressa og rare når vi er gravide : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig så er dette magesyren som ligger og bøller med deg! Jeg har store problemer med for mye syre og har da altid vondt i mellomgulvet og det stråler ut bak i ryggen og skulderbladene! Det kan også være luftsmerter som lager problemer siden det begynner å bli litt trangere i magen!

Det er jaggu meg ikke få vondter vi kvinner må gå gjennom for å få ungene våre, tenk om det hadde vært mannens oppgave å bære frem barna, da hadde det kun blitt enebarn, garantert! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...