Gå til innhold

Tegningblødning..hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet noe blod her..ringte føden og de sa det var helt normalt(visste jo egentlig det, men måtte jo ringe..er jo tross alt førstegangs..he,he) Hun sa det kunne ta opptil 14 dager før noe skjedde...Men jeg lurer på deres erfaring med det? Hvor lang tid etter en slik blødning skjedde det noe hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har noen erfaring??Setter stor pris på svar...

Skrevet

Dette lurer jeg på også - var på toalettet i natt og da kom det littegrann rosa på papiret når jeg tørket meg. Etterpå lå jeg våken i to timer og funderte og kjente etter, men skjedde ikke noe.. Er også førstegangs, i uke 39. Ingen som vet?

Skrevet

Jeg fikk tegningsblødning etter en stund med rier. Vi var hjemme og jeg var på do og så det når jeg tørket meg. Vannet hadde ikke gått. Tror jeg så det rundt 2200. Vi reiste innpå føden og var der 0130 og lillegutt kom 0425:) Hadde 5 cm åpning ved ankomst føden:)

De sa at ved evt neste fødsel at jeg måtte komme før 5 min mellom riene pga kjapp fødsel:)

Skrevet

Med begge mine to forrige fødsler kom det tegningsblod etter en liten stund med veldig svake rier (trodde nesten det var kynnere). Begge ganger viste det seg at fødselen var i gang og førstemann kom et døgn senere og nr. bare 3 timer senere :-)

Lykke til!

Skrevet

Har ingen rier eller andre tegn til at noe er i gjære. Bare litt blod på toalettpapiret i natt. Og ikke noe mer nå på dagen. Er dette vanlig?

Skrevet

Jeg hadde endel slim med blødningen. Det var friskt blod som kom og det var endel.

Har du lenge til termin? Det kan bare være litt blod uten at noe mer skjer, samme som de sa på føden i innlegget til HI. Du får smøre deg med tålmodighet:)

Tips: Rikshospitalets igangssettings-sex funket for oss;) Lillegutt kom natten vi prøvde den:)

Skrevet

Har 14 dager til termin, og regner egentlig med å gå over tiden.. :-)

Skrevet

Jeg har bare 8 dager til termin og har hatt masse modningsrier den siste uken..har endel kynnere når jeg gikk tur istad, men ikke noe mer merkbart..veldig spennende da..men kan jo sikkert drøye litt ut da..

Skrevet

Min forrige fødsel startet med tegningsblødning kl 09 på morgenen og jeg fødte kvart på 4 neste natt. Hadde ingen rier før seint på kvelden (8-22) fikk tilslutt drypp for å få effektive rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...